Sitemap

Over Inspiratiesessie Cultuur als drijvende kracht voor succesvol klantgericht veranderen – de employee journey als vertrekpunt

sep
24
Ronde Tafel: Bot First voor elk bedrijf
okt
2
Ronde Tafel: Zelforganisatie duurzaam neergezet – hoe doe jij dit?

Bekijk alle events

PvkO biedt de RET een perfect platform om bij te blijven met de laatste ontwikkelingen op gebied van innovatie en klantgerichtheid. Daarnaast zijn de praktijkervaringen die worden gedeeld een goede leerschool en zijn er voldoende partners om ook over de eigen uitdagingen met elkaar in gesprek te gaan. Inspirerend, leerzaam, leuk!
- Lesly Broekaart, Innovation Lead, RET
Meer leden over PvKO
De missie van Coníche is om Nederland meer klantgedreven te maken. Met het Platform voor Klantgericht Ondernemen dat zich richt op klantgerichte ondernemers hebben we een ‘soulmate’ gevonden. De roots van Coníche komen met name uit het niet-fysieke klantcontact (call,mail, chat), maar we zien dat klantcontact steeds meer een strategische plek binnen de organisatie krijgt. Met de wens van organisaties om via alle contactkanalen een eenduidig beeld naar de klant uitstralen wordt een brede multidisciplinaire bedrijfskundige benadering steeds belangrijker. PvKO biedt hierin voor ons hoogwaardige inspiratiesessies waarin we op scherp gesteld worden en leren met welke issues andere organisaties bezig zijn. Ook vinden wij bij PvKO een professioneel netwerk dat klantgericht wil zijn of daartoe ontwikkelen en ontwikkeling start met uitwisseling van kennis en ervaring.
- Baukje Korsten, Salesmanager, Coníche
Meer leden over PvKO
L’eau is een reclamebureau voor gedragsbeïnvloeding. PvKO inspireert ons iedere maand met onderwerpen die soms te maken met onze dagelijks praktijk maar juist ook met onderwerpen die we niet vaak tegenkomen. PvKO zorgt ervoor dat wij buiten onze eigen “bubbel” leren over nieuwe methodes. En we zien veel toepassingen uit de praktijk die leerzaam zijn voor ons en voor onze klanten. Bovenal ontmoet je er mensen die allemaal op hun eigen gebied bezig zijn met “klantgerichtheid”. Dat schept direct een band….dat merk je tijdens iedere activiteit.
- Arend Jan Boss, Managing Partner, l’eau
Meer leden over PvKO
Onestone bouwt klantgerichte organisaties. PvKO is voor ons een zeer geschikte platform om vinger aan de pols te houden over de evoluerende context en noden van organisaties. In het domein klantenstrategie doen nog heel wat dogma’s de ronde. Door uit te wisselen met PvKO leden krijg je een beter zicht op wat wel en niet werkt. Wil je voelbaar resultaat boeken? Breng focus, hanteer een bewezen methodologie en verwerf wetenschappelijk onderbouwde kennis over hoe je klantenperceptie en -gedrag beïnvloedt. Dat zijn precies de aspecten die PvKO belicht.
- Stéphanie ’t Felt, Customer strategy expert, Onestone
Meer leden over PvKO
Wat voor gemeenten interessant is zijn onderwerpen over nieuwe technologieën en mogelijkheden. Zoals inderdaad Blockchain waarvoor we zelf spreker waren, big data (hoe zet je dit in) en machine learning. Wij kunnen leren van wat andere bedrijven op dat gebied als ervaring hebben en wij kunnen onze ervaring zoals bijvoorbeeld op het gebied van Blockchain delen. Het liefst de diepte in , in kleine settings zoals een Ronde Tafel. Maar ook onderwerpen als branding, nieuwe samenwerkingsverbanden met private en publieke partijen lijken ons interessant.
- Pieter in't Hout, Informatiemanager bij de Gemeente Utrecht
Meer leden over PvKO
PvKO lidmaatschap betekent voor mij en mijn organisatie, op een snelle en efficiënte manier op de hoogte blijven van wat klantgericht ondernemen te bieden heeft. Nederland staat voor op België en door deel te nemen aan het platform van PvKO kunnen wij deze achterstand wegwerken. De discussies die gevoerd worden geven waardevolle, realistische tips en trics waarmee wij impact genereren op zowel klanten, medewerkers, kennis maar ook op ROI
- Patrick De Bruyn, Coach Customer Connection - Customer Connection, Securex
Meer leden over PvKO
Ook bij ABN AMRO hebben we de klant natuurlijk centraal staan. Omdat de ontwikkelingen op dit gebied elkaar snel opvolgen is PvKO bij uitstek hét platform om kennis op te doen & uit te wisselen en daarnaast te sparren met experts die hier ook dagelijks mee bezig zijn.
- Fons Langedijk, Senior Channel Manager, ABN AMRO
Meer leden over PvKO
Lidmaatschap van PvKO is voor Natural Mood Makers zinvol om meerdere redenen. In de eerste plaats is PvKO hèt platform voor het opdoen van noviteiten en verdiepende inzichten voor klantgerichte ondernemers. Door interessante sprekers worden wij op de meest prachtige locaties in Nederland (en soms ook België) bijgepraat over alles wat te maken heeft met klantgericht ondernemen. Tijdens deze sessies staat het ‘van elkaar leren’ bovendien hoog in het vaandel. In de tweede plaats is PvKO ook een krachtige netwerkorganisatie omdat de deelnemers vanuit veel verschillende bedrijven komen. Naast het met elkaar sparren over de thema’s die aan bod komen is er voldoende ruimte om tijdens netwerkmomenten met elkaars bedrijven kennis te maken. Hierdoor draagt PvKO bij aan het succes van ons bedrijf.
- Arthur Stuivenberg, Eigenaar, Natural Mood Makers
Meer leden over PvKO
Duurzame energie voor iedereen, overal en altijd. De klant staat hierin centraal, want alleen samen met onze klanten kunnen we de wereld steeds een stukje mooier maken. Het lidmaatschap bij PvKO biedt ons de unieke mogelijkheid om deze klantgerichtheid continue te blijven verbeteren. Dit komt enerzijds door de goede kwaliteit van de bijeenkomsten, en anderzijds door de open en betrokken PvKO leden. Die combinatie zorgt voor een unieke dynamiek die ons telkens verrast, stimuleert en de tools biedt om verder te ontwikkelen in onze klantgerichtheid.
- Jan-Hein Pierik, Head of Customer Care, Vandebron
Meer leden over PvKO

Inspiratiesessie Cultuur als drijvende kracht voor succesvol klantgericht veranderen – de employee journey als vertrekpunt

''Clients do not come first. Employees come first. If you take care of your employees, they take care of your clients.''  Richard Branson

Hoe de beste Employee Experience te creëren? Hoe de medewerker écht centraal zetten? Dit betekent de focus verbreden naar de hele ‘reis’. Van het eerste contact tot het vertrek en zelfs daarna om van medewerkers echte ambassadeurs van je  organisatie te maken. Voor succesvol klantgericht ondermens is de medewerkersbeleving de basis!.

Hoe creëer ik de juiste omgeving voor werknemers zodat ik mijn mensen kan helpen geweldige resultaten te behalen? Een werknemers gerichte cultuur als strategische basis.

Betekenisvol ondernemer Bartel Geleijnse trapt af met zijn inspirerend verhaal over hoe Purpose Colour Kitchen met super gemotiveerde medewerkers met afstand tot de arbeidsmarkt het verschil maakt. Medewerkers engagement pur sang. Hij legt de lat hoog voor de praktijkverhalen over Employee Experience bij ABN AMRO, Cendris en ING.

SPREKERS

Bartel Geleijnse | Co-Founder Purpose People Practice & The Colour Kitchen
Bartel heeft maar één doel: zoveel mogelijk mensen ondersteunen in en inspireren tot socialer ondernemen! Hij deelt met ons de drijfveren, de valkuilen, de voldoening en ook de onzekerheden van betekenisvol ondernemen… dat mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt waardevol laat zijn. Het begon met The Colour Kitchen maar Bartel neemt ons mee in de verhalen van vele betekenisvolle ondernemers. Een mooie basis voor cultuur als drijvende kracht.

Jeroen Wetzels | Lead Employee Experience | ING
In Jeroen’s functie draait alles om Employee Experience. Data en customer insights vormen de basis voor het steeds verder verbeteren van deze experience. ‘De dienstverlening die we nastreven voor onze klanten willen we ook voor onze eigen mensen: het moet digitaal, intuïtief, persoonlijk, gemakkelijk en snel.’ Jeroen neemt ons mee in het verhaal van ING; hoe hebben zij van een traditionele HR beleidsafdeling een afdeling gemaakt waar Employee Experience het uitgangspunt is?


Britt Jacobs | Senior Consultant #zelforganisatie | ABN AMRO Bank
Zelforganisatie - een Hype of een Best Practice? Dat is de vraag die Britt gaat beantwoorden. De kantoor-organisatie van ABN AMRO Bank maakte op 1 juli 2018 de transformatie naar zelforganisatie. Zij  geloven dat ondernemerschap én innovatie groeit als je faciliteert in plaats van regisseert. In de praktijk betekent dit: minder managers, minder regels, meer vrijheid én meer vertrouwen. Ben jij benieuwd waarom en hoe deze reis is ingezet … én wil je meer weten over de eerste bevindingen? Verheug je op de presentatie van Britt.

Merijn Pama | Consultant | ABN AMRO Bank
Merijn is Consultant bij het Centre of Expertise Zelforganisatie en neemt je in zijn talk mee in de ontdekkingsreis van Zelforganisatie. Hoe verloopt de reis? Wat zien we gebeuren? Samen met zijn team is hij verantwoordelijk voor de (door)ontwikkeling van Zelforganisatie binnen ABN AMRO en daarbuiten. Merijn heeft een voorliefde voor gedrag en organisatie design. Hiervoor heeft Merijn als consultant gewerkt in uiteenlopende opdrachten bij diverse consultancy bureaus. 

Jeannet van Heuven van Staereling | Senior HR Adviseur | Cendris
Onder employee journey verstaat Cendris alles wat een medewerker ervaart vanaf het eerste contact moment tot het moment van vertrek. Met de verschillende werkwijzen die Jeannet & Reinouw in de presentatie laten zien kan Cendris succesvolle kandidaten op elk moment laten starten met de instroomtraining. 

Reinouw Westra | HR Adviseur | Cendris
Jeannet en Reinouw laten in de duo presentatie zien welke inspirerende programma’s Cendris ontwikkelt: met accent op teamwerk, maar ook op zelf initiatief nemen en verantwoordelijkheid hebben voor de eigen resultaten en ontwikkeling.

AVONDVOORZITTER

Monique van den Heuvel | Directeur en mede-oprichter | Echt Waarmaken
Samen met haar compagnon van Echt Waarmaken neemt Monique hun opdrachtgevers mee op koers naar de klant . Door haar jarenlange ervaring  in de (inter)nationale hotellerie en bij Hotelschool The Hague weet zij als geen ander hoe belangrijk de medewerker hierin is en wat er nodig is medewerkers in staat te stellen de verwachtingen van de klant te overtreffen. Monique is deze avond uw gastvrouw en zorgt voor een goede sprekersbeleving!

Deze Inspiratiesessie wordt mede mogelijke door Cendris:

Klanttevredenheid is niet alleen onze prioriteit, maar ook die van onze opdrachtgevers. Dagelijks verzorgen wij persoonlijk en warm klantcontact voor onze opdrachtgevers. We realiseren daarbij zowel service- als commerciële doelstellingen. Via verschillende on- en offline kanalen geven wij de merkidentiteit van onze opdrachtgevers door.

Aanmelden

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

400 x 212 N.jpg

Prijzen

Ticket Prijs
Entree voor Niet-Leden € 195,00

De toegang voor Leden van PvKO is gratis, Niet-Leden betalen € 195,- (excl. BTW) voor het event.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van het event kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang het event willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.

Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PvKO? Dan is je eerste bezoek aan een event kosteloos. 

Deel met anderen