Draag bij aan een klantgerichter Nederland

Sitemap

Masterclass Customer Experience (Nyenrode Business Universiteit)

nyenrode.pngdinsdag 29 september 2020

We zullen o.a. de volgende onderwerpen (zie voor een volledig overzicht de brochure) tijdens deze masterclass behandelen:

  • Uitdagingen waar het vakgebied Customer Experience Management & Omnichannel management voor staat.
  • Organiseren voor de end-to-end customer journey.
  • Inzicht in en beheersen van de accountability van customer experience en omnichannel management.
  • Hoe kunnen we de klantreis doorgronden? Het klantinteractie management, blijft een van de meest innovatieve, maar ook complexe aangelegenheden.  
  • Hoe kunnen we verder personaliseren als de roep om contact groeit en de context waarin iemand zit moet worden meegenomen, hoe kunnen we de klantreis dan nog regisseren?
  • Technologie gaat snel vooruit. Het aantal mogelijkheden om te investeren in nieuwe kanalen en touchpoints is enorm en komt in rap tempo voorbij. De resources blijven echter beperkt en er zullen dus keuzes gemaakt moeten worden. Hoe maken we die keuzes?
  • Recente inzichten uit theorie en praktijk komen samen om ons te helpen op onze ontdekkingsreis.

Naast de masterclasses worden er voor alumni regelmatig alumnibijeenkomsten georganiseerd en er wordt gebruik gemaakt van een online omgeving. Een leuke en informatieve manier om kennis op te blijven doen en je netwerk te behouden en uit te breiden.

Masterclass Customer Experience
Start 29 september 2020, 4 dagen
Leden van PvKO kunnen met 10% korting deelnemen aan deze masterclass bij Nyenrode (op het inschrijfformulier vermelden: korting lid PvKO).

Klik hier voor meer informatie over de masterclass Customer Experience ervaringen van deelnemers, data, overzicht cases en het volledige programma.

« Terug