KCC Interactief, Masterclass Klantgerichtheid (CKC Seminars)
![KCCinteractief_380x270pix_Banner[1].jpg](/l/library/download/urn:uuid:d778a375-e33d-4d2a-8080-16beea7621da/kccinteractief_380x270pix_banner%5B1%5D.jpg?scaleType=3&width=380&height=270)
Op woensdag 10 mei organiseren CKC Seminars en Publiek Interactief de Masterclass Klantgerichtheid, KCC Interactief. Tijdens deze Masterclass krijgt u op één dag meer zicht en grip op klantcontact en dienstverlening, nu en in de toekomst. Laat u tijdens de masterclass in een exclusieve setting voeden met inspiratie en kennis om zo ook binnen uw organisatie direct beter klantcontact te realiseren.
Digitale klantcommunicatie moet simpeler, eenvoudiger en beter aansluiten bij de lezer én persoonlijk en betrokken overkomen. Of het nou is via een website of een klantcontactkanaal als Facebook, WhatsApp of andere sociale media. Het is dat niet de klant, maar de organisatie zich moet aanpassen om echt verbinding te maken. Het is eenvoudiger dan het lijkt. Met gezond verstand en een klein beetje lef kom je al een heel eind. In deze masterclass leer jij in 1 dag hoe je ervoor zorgt dat je klant je begrijpt.
Na het volgen van deze masterclass ben je in staat om beter, persoonlijk en digitaal klantcontact te realiseren en zeg je ook na afloop: ‘Hé, mijn klant begrijpt me.
Registreer je hier met de code: KCCI50PVKO en ontvang €50 korting op het deelnemerstarief.