Masterclass Customer Experience Management in één dag (Institute for Service Leadership)

Op 24 maart aanstaande organiseert het Institute for Service Leadership een masterclass van één dag waarin de belangrijkste theorieën over customer experience management aan de orde komen. Inleiding in de beleveniseconomie, de psychologie van de klant, de klantreis en de weg naar duurzame en betekenisvolle klantrelaties. De masterclass wordt verzorgd door Harald Pol PhD die recentelijk is gepromoveerd op klantbeleving en duurzame klantrelaties. Leden van het PvKO ontvangen €150,- korting op de inschrijvingskosten (kortingscode: PvKO2).
Klik hier voor meer informatie en aanmelden
Archief > 2021 > maart
- 11-03-21 - Collegereeks Marketing in de 21e eeuw (Institute for Service Leadership)
- 11-03-21 - CX Strategie: van purpose naar impact (CXPA)
- 17-03-21 - Collegereeks De Klant in het Digitale Tijdperk: over data, digits & smart technology (Institute for Service Leadership)
- 24-03-21 - Masterclass Customer Experience Management in één dag (Institute for Service Leadership)