Draag bij aan een klantgericht Nederland

Sitemap

Collegereeks De Psychologie van de Klant: over het begrijpen en beïnvloeden van consumentengedrag (Institute for Service Leadership)

Collegereeks De Psychologie van de Klant.jpgdonderdag 03 november 2022

Op 3 november starten we met de Collegereeks De Psychologie van de Klant: over het begrijpen en beïnvloeden van consumentengedrag. Inspirerende reeks van 8 avondcolleges van elk drie uur waarin topwetenschappers van verschillende universiteiten laten zien hoe het consumentenbrein werkt, hoe gedachten en gevoelens van klanten ontstaan en wat organisaties wel en niet kunnen doen om gedrag te beïnvloeden. Met o.a. prof. Victor Lamme (UvA), prof. Ale Smidts (Erasmus/RSM), prof. Peeter Verlegh (VU) en prof. Ko de Ruyter (Kings College Londen). 

Leden van het Platform voor Klantgericht Ondernemen kunnen deelnemen aan deze collegereeks tegen een korting van € 600,-. Om in aanmerking te komen voor de korting vul je op het aanmeldingsformulier bij het veld Kortingscode “PvKO” in.

Klik hier voor meeer informatie en aanmelden.

« Terug