Draag bij aan een klantgericht Nederland

Sitemap

KSF Jaarcongres 2020 (KSF)

pvko - ksf.pngdonderdag 05 november 2020

CX vanuit de wetenschap: randvoorwaarden verschuiven
Tijdens het KSF Jaarcongres bepleit Mirella, hoogleraar Customer eXperience (CX) aan de VU Amsterdam, het belang van de human touch bij verdere ontwikkeling van CX, in een wereld waarin technologie een steeds grotere rol speelt. Uit onderzoek blijkt dat de randvoorwaarden voor de beste klantbeleving nu aan het verschuiven zijn en dat trouw blijven aan je merkwaarden belangrijk is. De medewerker is minder zichtbaar, maar zeker niet minder belangrijk!

Benieuwd naar wat er verandert? Schrijf je in voor deze gratis interactieve talkshow voor klantcontact! Op donderdagmiddag 5 november zenden we live uit van 14.00 tot 15.30 uur.

Ga naar de congreswebsite voor meer informatie over het programma, meer toonaangevende tafelgasten en meld je direct aan.

« Terug