Draag bij aan een klantgericht Nederland

Sitemap

Masterclass Klantgericht Innoveren (Nyenrode Business Universiteit)

nyenrode.pngwoensdag 23 september 2020

We zullen o.a. de volgende vragen (het is veel te veel om op te noemen, zie ook de nieuwe brochure) tijdens deze masterclass beantwoorden:

  • Futurizing: Hoe kunnen we trends vertalen in beeldende toekomstscenario's? Uiteraard verkennen we ook hoe de crisis ontwikkelingen kantelt en versnelt.
  • Hoe krijgen we diepgaand inzicht in de klant en de gebruiker, van nu en de toekomst?
  • Hoe verkennen en ontginnen we nieuwe resources als data en de toepassing van de principes processen en tools van service design om de user experience te verbeteren en de organisatie meer wendbaar te krijgen?
  • Hoe kunnen we complexe systemen met meerdere stakeholders veranderen?
  • Hoe gaan we innoveren of transformeren om het businessmodel en de organisatie strategisch, financieel en operationeel wendbaar te houden?
  • Hoe gaan we het doen? Leiderschap en aanzet voor een verandering of transitie.

Masterclass Klantgericht Innoveren
Start 23 september 2020
10 bijeenkomsten van 16.00 – 21.30 uur
Leden van PvKO kunnen met 10% korting deelnemen aan deze masterclass bij Nyenrode (op het inschrijfformulier vermelden: korting lid PvKO).

De nieuwe brochure van de Masterclass Klantgericht Innoveren, ervaringen van deelnemers, data, overzicht cases en het volledige programma zijn hier te vinden.

« Terug