Logo

Whitepaper: Zo brengen CX-leiders klantgericht ondernemen naar 2020

PvKO_122018_04.jpgmaandag 04 november 2019 09:00

Door Merel de Koning

CX-leiders uit diverse hoeken van ondernemend Nederland delen hun visie over klantgericht ondernemen in de nabije toekomst. Wat houdt CX-leiders en business strategen bezig? Waar staan we nu met klantgericht ondernemen? En wat zijn de succesfactoren van de toekomst?

Platform voor Klantgericht Ondernemen (PvKO) en Altuïtion brachten CX-leiders en strategen van ABN AMRO Verzekeringen, ANWB Reizen, Cendris (PostNL), Menzis, Schiphol, Vandebron en VodafoneZiggo samen voor een waardevolle discussie over klantgericht ondernemen in 2020. De vele inzichten volgden elkaar in raptempo op. Met als resultaat een goed beeld hoe zij klantgericht ondernemen ‘fit for the future’ willen maken.

Je kan hier de gratis whitepaper downloaden met je 'mijn PvKO' account. Heb je nog geen account, deze kan je gemakkelijk aanmaken via de link. 

Labels
PvKO nieuws