Draag bij aan een klantgericht Nederland

Sitemap

KSF Jaarcongres 2018

WEB - kopie 380x270.pngdinsdag 20 november 2018

The symphony of customer experience, zo luidt de titel van het aanstaande KSF Jaarcongres. Je krijgt pas de ultieme muziekbeleving als alle instrumentgroepen op elkaar zijn afgestemd. Samenwerking is de sleutel.

Dat geldt ook voor beleving in klantcontact: hoe krijg je organisatiebreed klantcontact hoog op de agenda en hoe zorg je ervoor dat er een goede samenwerking is in de ketens? En wie is dan de dirigent… of is er juist niet één leider, omdat we het sámen doen? Met o.a. sprekers van Google, Aegon en CZ.

Kom naar het KSF Jaarcongres, ontmoet ruim 400 vakgenoten en hoor en zie voorbeelden van hoe je klantcontact naar een hoger niveau kunt tillen. PvKO-leden krijgen €100 korting op de toegangsprijs.

Meer informatie en aanmelden via www.ksfjaarcongres.nl!

« Terug