Draag bij aan een klantgericht Nederland

Sitemap

Nieuwe bestuursleden stellen zich voor

bestuur 380 x .jpgmaandag 02 juli 2018 14:19

Door Karoline Wiegerink

Met trots vertellen wij meer over onze 3 nieuwe bestuursleden. Dit zijn: Dit zijn Baukje Korsten (Cendris), Lesly Broekaart (RET) en Bas Nieboer (Coniche).

Baukje Korsten (Cendris)
Baukje is een echte duizendpoot. In de afgelopen 20 jaar heeft zij vele organisaties bezocht en van advies voorzien op het gebied van klantcontact. Van het trainen en coachen van medewerkers, managers en afdelingen tot het neerzetten van verandertrajecten voor organisaties als KPN en Essent. Altijd gericht op het verbeteren van het contact met de klant. Binnen de organisaties waarin zij werkzaam was heeft ze zich geprofileerd als consultant, sales, IT specialist, changemanager, ondernemer en heeft ze haar interesse voor marketing en HR niet onder stoelen of banken geschoven. Zij heeft een passie voor klantgerichtheid en is daarom blij dat zij invulling kan geven aan haar betrokkenheid bij het PvKO.

Als Sales Executive voor Cendris Customer Contact spreekt en adviseert Baukje veel verschillende bedrijven over het klantcontact. Wat wil de klant en hoe ben je klantgericht. Er zijn zoveel verschillende kanalen en hoe communiceer je dan het beste via welk kanaal? Haar brede referentiekader opgedaan in de trainingswereld, het vervullen van een divers aantal functies (IT, Change manager, Sales manager) en haar interesse in HR en Marketing maakt haar een plezierig gesprekspartner die snapt wat belangrijk is voor ondernemend Nederland.

Altijd bezig geweest om klantgerichtheid te bevorderen op kleine schaal, wil zij graag haar expertise inzetten voor het PvKO om zo op grotere schaal van betekenis te kunnen zijn. Met haar gedifferentieerde netwerk en drive om resultaten te bereiken wil zij als eerste de naamsbekendheid van het Platform voor Klantgericht Ondernemen vergroten. 

Bas Nieboer (Coniche)
Bas Nieboer, 46 jaar, is woonachtig in Broek in Waterland met vrouw en dochter van 9. Sinds 1994 is hij  actief binnen de wereld van klantcontact. Na operationele ervaring binnen KPN, arbeidsbemiddeling bij Randstad Callflex en een eigen werving en selectiebureau, is hij nu al enige jaren actief binnen Coníche. Coníche heeft als missie Nederland meer klantgedreven te maken. Hier ligt de verbinding met PvKO.

Coniche ondersteunt hierbij organisaties van design, transformatie, implementatie en borging. Binnen de organisatie ligt zijn drijfveer op strategisch recruitment en strategische personeelsplanning. De combinatie van de juiste mensen binnen krijgen en ze vervolgens het juiste ontwikkelpad bieden wordt de komende jaren met de krapper wordende arbeidsmarkt alleen maar spannender! Bas gelooft in een #levenlangontwikkelen en mensen bewust maken van hun talenten en te zorgen dat organisaties deze talenten vervolgens zo goed mogelijk inzetten en ontwikkelen. Daarnaast zet hij zich in voor een inclusieve samenleving en is daarom actief betrokken bij tal van projecten om mensen met grotere afstand tot de arbeidsmarkt weer duurzaam inzetbaar te maken.

Lesly Broekaart (RET)
Lesly Broekaart (38) is werkzaam bij de RET, de stadsvervoerder van Rotterdam. Na jaren consultancy ervaring heeft hij binnen de RET het onderwerp klantgerichtheid op de kaart gezet. Op dit moment is hij nu de trekker van innovatie. Met veel passie voor beide onderwerpen is hij ook in contact gekomen met het PvKO. De RET heeft meerdere sessies gehost en hij draagt nu graag als bestuurslid bij om het PvKO verder te laten groeien. Lesly heeft samen met zijn vrouw Joanny drie kinderen en woont in Rotterdam. 

Labels
PvKO nieuws