Draag bij aan een klantgericht Nederland

Sitemap

Nationaal Customer Contact Congres

NCCC_380x270.jpgdonderdag 17 mei 2018

Customer service, van journey naar experience

Hoe zorg je als customer service professional voor de ideale klantbeleving? Bestaat er zoiets als de ideale customer experience? En wat wordt in 2018 eigenlijk verstaan onder klantbeleving? Op deze en andere vragen krijg je antwoord tijdens het Nationaal Customer Contact Congres, het grootste Customer Contact Congres van Nederland met in 2017 meer dan 300 deelnemers. De 22ste editie vindt plaats in Utrecht op donderdag 17 mei 2018.

Naast klantcases van o.a. PWN, vidaXL en NS, zullen dit jaar customer service goeroes als Sydney Brouwer en Wilfred van der Meer je inspireren. Futurist Christian Kromme geeft je weer een heel andere kijk op klantbeleving.

Speciaal voor leden van Platform voor Klantgericht Ondernemen kunnen we een korting geven van €100.- via de code CC18PVKO. Schrijf je via deze link in voor het Nationaal Customer Contact congres. 

« Terug