Draag bij aan een klantgericht Nederland

Sitemap

HR-congres | Klantenservice Federatie

LOGO_KLANTENSERVICE_DEF 380x270.pngdinsdag 05 juni 2018

Arbeidsmarktalarm: hoe werf en behoud je klantcontactmedewerkers in deze tijd van schaarste?
Klantcontactcenters in Nederland staan voor een grote uitdaging. Er staan veel vacatures open en de behoefte aan hoger gekwalificeerde medewerkers neemt toe, terwijl de arbeidsmarkt steeds krapper wordt. Hoe kun je slimmer, sneller en beter dan je concurrent inspelen op de wensen van je doelgroep? En hoe behoud je je medewerkers? 

Op 5 juni krijg je antwoorden en concrete handvatten om winnend te werven in een veranderende arbeidsmarkt!

Sprekers
Het wordt een interessant programma met toonaangevende sprekers: onder anderen dr. Aart Bontekoning (de generatie-expert van Nederland), Geert-Jan Waasdorp (oprichter van Intelligence Group en de Academie voor Arbeidsmarktcommunicatie) en Martine Ferment (voorzitter Klantinteractie Research Centrum). In de komende weken hoor je meer over het programma.

Doelgroep
Dit HR-congres is vooral interessant als je werkzaam bent in een functie als CEO, HR-directeur, HR-manager of contactcentermanager van een klantcontactorganisatie.

Aanmelden
Luister naar toonaangevende sprekers, raak geïnspireerd en deel je ervaringen met vakgenoten. Praat ook na met vakgenoten tijdens de netwerkborrel, die aansluitend op het congres, om 17.30 u, plaatsvindt. Op die manier profiteer je maximaal van het HR-congres! Verzeker je van een toegangsplaats en schrijf je hier direct in. Voor leden van de Klantenservice Federatie is het congres gratis. Niet-leden betalen €125,- per persoon.

Startdatum
5 juni 2018 - 13:00
Locatie
Parc Broekhuizen Leersum

« Terug