Draag bij aan een klantgericht Nederland

Sitemap

Nieuw lid CYS Group stelt zich voor

380 x 270 Logo_CYS_Group_RGB.jpgdinsdag 27 maart 2018 09:00

Door Jan-Willem Reesink

Hoe staat het met de service van jouw organisatie? CYS ademt service en helpt je bij het continue verzamelen en analyseren van klant- en medewerker feedback. Wij ondersteunen organisaties bij het aangaan van uitdagingen op het gebied van service, loyaliteit en enthousiasme. Samen maken wij het verschil voor jouw organisatie!

CYS biedt een uniek overkoepelend platform dat complete Customer Experience Management oplossingen biedt. Onze expertisegebieden zijn:

  • Klantfeedbackmonitor
  • Customer Journey Onderzoek
  • Klanttevredenheidsonderzoek
  • Medewerkerstevredenheidonderzoek
  • Online Reputatiemanagement met behulp van Klantfeedback

De wereld verandert. Klanten worden steeds veeleisender en mondiger en uiten dat via vele kanalen. Het wordt ook lastiger om klanten aan je organisatie te binden. Weet jij daadwerkelijk wat je klanten willen? Waar ze afhaken en hoe je ze beter zou kunnen bedienen binnen hun klantreis? Wij denken graag met je mee. Met gerichte klantfeedback kun je echt aan de slag, zowel intern binnen de organisatie als in de externe communicatie. Wil je weten wat tevreden klanten opleveren? Download dan ons gratis e-book: https://www.cys.group/downloads/tien-voordelen-van-customer-experience-management

Onze missie is mensen verbinden en oprechte relaties versterken. Luisteren naar en in contact staan met mensen die hetzelfde doel hebben, levert energie en inspiratie op. We zijn benieuwd naar mooie verhalen van anderen, maar komen ook graag onze enthousiaste verhalen verspreiden. 

Jan-Willem Reesink
Manager Sales CYS Group

Labels
Nieuwe leden stellen zich voor