Draag bij aan een klantgericht Nederland

Sitemap

CustomerFirst Awards 2018

CFA2018_380x270.jpgdonderdag 19 april 2018

Wordt jouw organisatie beloond voor zijn uitmuntende service?

Biedt jouw organisatie een uitmuntende service en heb je een inspirerende case waaruit dat blijkt? Schrijf je dan nu vóór 23 februari in voor de CustomerFirst Awards 2018! De winnaars van deze prestigieuze vakprijzen worden op 19 april in het Beatrix Theater te Utrecht bekendgemaakt tijdens het CustomerFirst Gala.

Je kunt jouw case inzenden voor de vier vakprijzen van de CustomerFirst Awards:

CUSTOMERFIRST STRATEGY AWARD

Organisaties die de klantbeleving verhogen door het uitvoeren van een zorgvuldig geformuleerde klantcontactstrategie, strijden om een Customer Strategy Award. Bij het toekennen van deze prijs wordt expliciet gekeken naar het resultaat voor de klant.

CUSTOMERFIRST HRM AWARD

Bij organisaties staat engagement van medewerkers centraal. Zij hanteren een vernieuwende, duurzame en integrale HR-aanpak voor klantadviseurs. De organisatie die HR naar een hoger niveau tilt en laat zien dat de oplossing op het gebied van HR zichtbaar bijdraagt aan de missie en visie van de organisatie, komt in aanmerking voor een HRM Award.

CUSTOMERFIRST TECHNOLOGY AWARD

Deze award wordt toegekend aan een profit- of non-profitorganisatie (b2c en b2b), die vanuit innovatie, operational excellence of vergaande digitalisering een significante verbetering levert aan de customer journey.

CUSTOMERFIRST PARTNERSHIP AWARD

Deze award is voor de beste case op het gebied van samenwerking tussen twee (of meer) partijen in een contactcenterorganisatie. De samenwerking leidt zichtbaar tot meer dan de som der delen. De winnende partners versterken elkaars inzet op het terrein van klantcontact en blinken uit rondom een outsource-, insource- of co-sourcetraject.

Wordt jouw organisatie dit jaar beloond voor zijn uitmuntende service? Zend dan snel je case in!

« Terug