Draag bij aan een klantgericht Nederland

Sitemap

Teleperformance vult social responsibility in met ondersteuning van Talent4Service

Talent4service 380x270.jpgdonderdag 14 september 2017 13:05

Door Jorien Wesseling

Eindhoven, 8 september 2017 – Teleperformance, een van de topspelers in de contactcenterbranche in de Benelux, is een samenwerking aangegaan met arbeidsintermediair Talent4Service. Samen begeleiden zij in de komende maanden tientallen kandidaten met een uitkeringsachtergrond naar een nieuwe baan. 

Teleperformance Benelux biedt haar dienstverlening aan vanuit vestigingen in Zoetermeer, Tilburg, Amsterdam, Utrecht, Maastricht en vanuit haar offshore locatie in Suriname . In de Benelux zijn meer dan 3600 medewerkers actief die werken voor een groot aantal prominente merken in diverse branches. Teleperformance groeit hard, en wil deze groei mede invullen vanuit het oogpunt van social return. Daarom hebben zij Talent4Service ingeschakeld. 

Talent4Service is gespecialiseerd in het begeleiden van kandidaten met een uitkeringsachtergrond naar werk. Directeur van Talent4Service Jorien Wesseling: “Veel werkzoekenden met een uitkeringsachtergrond ervaren een achterstand in de arbeidsmarkt. Zij hebben moeite om een passende baan te vinden omdat ze vanuit een uitkeringssituatie de arbeidsmarkt betreden en daardoor als minder geschikt worden gezien door werkgevers. Talent4Service slaat een brug tussen die kandidaten en werkgevers die wél voor hen openstaan. Door een zorgvuldige begeleiding, zowel tijdens het sollicitatietraject als bij het inwerken, kunnen wij deze kandidaten veelal weer succesvol laten herintreden.”

HR Director Marcella Pibiri licht de samenwerking met Talent4Service verder toe: “Social Responsibility is een belangrijk fundament binnen Teleperformance. Wij groeien hard en zijn continu op zoek naar goede klantcontactadviseurs. Duurzaamheid speelt daarbij voor ons een grote rol: wij houden medewerkers graag voor langere tijd aan boord, en dus zoeken wij kandidaten die dit werk niet alleen maar zien als tijdelijke oplossing. De kandidaten die wij via Talent4Service krijgen zijn juist op zoek naar een duurzame baan, dus die passen perfect bij ons. Zo kunnen wij social responsibility samen met Talent4Service concreet vormgeven binnen Teleperformance.”

De eerste groep kandidaten is inmiddels gestart voor een groot klantcontactproject op de vestiging Zoetermeer. De werving voor de vestiging in Maastricht is inmiddels ook gestart.

Voor meer informatie neemt u contact op met:

Jorien Wesseling

Directeur Talent4Service
E:    jorien@talent4service.nl  
M:   06 5370 3948
W:   www.Talent4Service.nl
T:    @Talent4Service



 

Labels
PvKO nieuws

Reacties op 'Teleperformance vult social responsibility in met ondersteuning van Talent4Service'

Geen berichten gevonden

Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.