Logo

Nieuw lid en strategisch partner Kirc stelt zich voor

Logo-Kirc 380x270.jpgmaandag 28 augustus 2017 09:57

Door Merel de Koning

Stichting Klantinteractie Research Centrum (KIRC) is een onafhankelijke stichting, die als doel heeft het optimaliseren van klantenservice en klantinteractie in Nederland en daarbuiten. Daartoe verricht de stichting zelfstandig onderzoek en verzamelt wereldwijd data over klantenservice. Zo wordt maandelijks de mening gepeild onder een panel van klantcontactprofessionals in de Strategic Decisions Monitor. Dit is een gezamenlijk initiatief van Customer First en KIRC. We nodigen marketing-, sales- en contact center managers en medewerkers uit om maandelijks een beknopte online vragenlijst in te vullen.

De Strategic Decisions Monitor levert u relevante managementinformatie op voor het nemen van beslissingen met betrekking tot klantcontact management. Doelgroep van deze managementinformatie is: directieleden, sales managers, marketing managers, contact center managers, teammanagers, kwaliteitsmanagers en andere functies in customer service. Kijk voor meer informatie op http://www.kirc.nl/strategic-decisions-monitor/

Cris Donze, Manager bij Stichting KlantInteractie Research Centrum

Labels
PvKO nieuws

Reacties op 'Nieuw lid en strategisch partner Kirc stelt zich voor'

Geen berichten gevonden

Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.