Draag bij aan een klantgericht Nederland

Sitemap

Terugblik Ronde Tafel: Journey management bij KPN

essense RT.jpegdinsdag 19 april 2022 12:00

1. Hoe journeys organiseren? Wat zijn de key journeys en hoe zijn die met elkaar verbonden?
2. Hoe journeys managen? Hoe de verbeterkansen binnen een journey prioriteren, experimenteren en valideren?
3. Hoe journey management operationaliseren? Hoe gaan product owners, marketeers en designers hiermee aan de slag? Hoe krijg je iedereen mee?

Op 6 april werden de deelnemers aan de PvKO Ronde Tafel getrakteerd op een deepdive in Journey Management. Een mooie mix tussen ‘theorie’ en ‘praktijk’ over organiseren, innoveren en operationaliseren. Dit leverde waardevolle inzichten, discussies en concrete handvatten op voor Journey Management 3.0.

Dank Minyou Rek, voor het waardevolle kijkje in de keuken van KPN netwerk. Dank Harald Lamberts voor de inzichtelijke frameworks en praktijkvoorbeelden en Jochem van der Veer voor de praktische vertaalslag in tooling.

Last but not least alle collega’s van Essense voor hun gastheerschap!

Download hieronder de presentaties:

- Harald Lambert | Essense
- Jochem van der Veer | TheyDo

De presentatie van Minyou Rek van KPN is vooralnog niet vrijgegeven.

« Terug