Logo

Hoe verbeter ik de klantbeleving? Van inzicht naar actie!

ANWB - PvKO.JPGdonderdag 05 december 2019 13:10

Vanuit de partner-rol van PvKO aan de Oracle Summit trakteerde Marjon Kaper, directeur ANWB Reizen en lid van de Raad van Advies van PvKO samen met haar collega Anja Dijkema, Customer Experience Manager bij Unigarant, de deelnemers op een inspirerend verhaal! Met al belangrijkste conclusies: Als je als organisatie geen actie onderneemt op de online klantfeedback die je verzamelt, is het draaien van een feedbackapplicatie op je website alleen maar gereedschap. Je neemt de klant niet serieus als feedback ergens in een systeem terecht komt waar alleen een verdwaalde marketeer soms even vluchtig een blik op werpt. De rest van de organisatie blijft verstoken van waardevolle klantinzichten en verandering blijft uit. En dat terwijl acties op inzicht uit feedback bijna altijd tot positieve klantbeleving leidt!  Tijd voor actie dus!

Bekijk hier de presentatie van Marjon Kaper en Anja Dijkema. 

« Terug