Logo

Over Ronde Tafel Artificial Intelligence "Van Omnichannel naar Optichannel"

Ronde Tafel Artificial Intelligence "Van Omnichannel naar Optichannel"

Voor de vierde keer organiseert PvKO met haar gebruikersleden (opdrachtgevers) een Ronde Tafel over het onderwerp Artificial Intelligence. Deze Ronde Tafel wordt dit keer georganiseerd in samenwerking met ABN AMRO in Amsterdam. 

Samen met ABN AMRO gaan we in een kleinschalige setting met maximaal 15 inhoudelijke experts praten over Customer Interaction Enabling en de groei van online selfservice als waardevol kanaal binnen een excellente customer service strategie. De praktijkcases en discussie zal gaan over onderstaande vragen:

  • Hoe maak je als bedrijf de draai naar digitaal, zonder dat de klanttevredenheid in het geding komt?
  • Wat is de toekomst van Contact Centers? 
  • Is het noodzakelijk om volledig online te zijn of blijft er behoefte aan fysieke locaties en telefonische bereikbaarheid?
  • Iedereen is bezig met een Omnichannel experience, maar waarom hebben we het niet over Optichannel? 

Er zullen ook nog cases van de Gemeente Utrecht en Lender & Spender besproken gaan worden. 

Toelichting case Gemeente Utrecht
“Hoe bedienen we klanten optimaal op de plek en het moment van hun keuze (kan dus online of fysiek zijn)? Nu dwingen we ze vaak door onze administratieve kronkels heen, hoe mooi is het als je echt snapt wat je moet doen, wat je daarvoor moet “leveren” (in de vorm van gegevens) en wat je dan krijgt (ook als het niet is wat je wilt) en dat je dat kan doen op een plek en moment dat bij je past?”

Onze zoekrichting is: wat kunnen chatbots betekenen in klantcontact en ondersteuning. Niet heel revolutionair maar wel eentje waar we nu aan het zoeken zijn naar mogelijkheden en beperkingen. Daar spelen dan vragen als:

· Kan een bot een formulier vervangen waardoor mensen het makkelijker en prettiger in kunnen vullen?
· Kan een bot zoeken op internet ondersteunen?
· Kan een bot (een deel van) de livechat op internet overnemen?
· Kan een bot (een deel van) de webcare op social media overnemen?

Toelichting case Lender & Spender
Lender & Spender is ruim een jaar geleden gelanceerd en wij zijn momenteel bezig met een optimalisatie van ons product, platform en onze processen, waarbij we alle lessen die we hebben geleerd in het afgelopen jaar mee willen nemen. Een concreet vraagstuk dat hierbij naar voren is gekomen is hoe wij een chatbot of FAQbot kunnen gaan inzetten om vragen van klanten te kunnen beantwoorden (ipv. via telefoon, chat of e-mail). De reden dat we naar dit soort oplossingen kijken is omdat de vragen die worden gesteld veelal dezelfde zijn en wij verwachten dat we hiermee in de toekomst een stuk efficiënter en ook meer klantgerichter kunnen opereren.

De Ronde Tafels van PvKO zijn in het leven geroepen vanuit de vragen van gebruikers en adverteerders om naast de inspirerende grootschalige sessies van PvKO ook inhoudelijk dieper op onderwerpen in te gaan. De tot nu toe georganiseerde Ronde Tafels rondom klantgerichtheidsonderwerpen zijn erg succesvol vanwege de hoge mate van uitwisseling van ervaringen en de openhartige gesprekken. 

Deze Ronde Tafel zal plaatsvinden op woensdag 28 maart bij ABN AMRO in Amsterdam. Vanaf 13.00 uur ben je welkom en om 13.15 uur gaan we inhoudelijk van start. Door de kleinschalige opzet heeft de Ronde Tafel een hoog interactief gehalte en zul je, als deelnemer, veel kennis en leermomenten ervaren.

Geïnteresseerd om kennis te delen en te discussiëren over dit onderwerp? Hartelijk welkom bij deze Ronde Tafel! De toegang tot de Ronde Tafel is alleen voor opdrachtgevers aangesloten bij PvKO.

Wees er wel snel bij, want er zijn maar 15 plekken beschikbaar!

Aanmelden

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

400x212.jpg

Prijzen

De toegang is alleen voor opdrachtgevers aangesloten bij PvKO.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van het event kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang het event willen annuleren dan kan je een vervanger regelen.