Inspiratiesessie Customer Engagement door Employee Delight
Design for delightful Human Interaction
De techniek ontwikkelt zich in een duizelingwekkend tempo. De invloed op het klantencontact is enorm. Razendsnel worden klantcontactmomenten digitale ontmoetingen. En de klant? Wordt hij er echt blij van? De technische oplossingen wennen snel. Maar wat nooit went en altijd weer verrast is menselijk contact met oprecht interesse, aandacht en vriendelijkheid. En dat begint intern. Geen Customer Delight zonder Employee delight.
Je kunt je verheugen op enkele praktijkcases waarin op een innovatieve manier gewerkt wordt aan verrassende mens-tot-mens ontmoetingen. We hebben spannende verhalen in de pijplijn van KLM, Koninklijke Gazelle en Vacanceselect, die niet alleen inspireren maar vooral laten zien hoe customer delight heel praktisch elke dag waar te maken is.
Deze Inspiratiesessie is een coproductie met Design Management Netwerk, platform voor design-, brand- en innovatiemanagers. Ontmoet collega professionals en wissel kennis en ideeën uit en verrijk je netwerk! Maak kennis met professor Innovation Networks en bestuurslid van DMN, Christine De Lille, die als avondvoorzitter het (academische) kader aangeeft.
Thirza Schaap | Director Customer Experience | KLM Royal Dutch Airlines
Ze werkt aan een uniek passengers delight programma waarin de menselijke factor het verschil maakt!
Eveline Erkelens | Customer Expert Europe | Vacanceselect
Eveline is Customer Expert bij Vacanceselect Europe met een passie voor digitale technologie. Eveline leidt de digitale customer transformatie bij Vacanceselect Europe op het gebied van customer experience en digitalisering. Eveline heeft een brede kennis om digitale marketing en digitale advertentie-strategieën te vertalen naar Europese contact centers. De strategie voor de komende jaren is dan ook: Go Digital but always stay Human. Hoe en met welke tools Vacanceselect dit doet, deelt zij vanavond met jullie.
Bob van Hulst | Manager Customer Service Center | Koninklijke Gazelle
Een people manager in hart en nieren met een passie voor (meer dan) tevreden klanten! Hij laat ons zien hoe hij met een gezonde doses enthousiasme en humor aan creatieve, vindingrijke en klantgericht teams werkt die het verschil maken voor Gazelle klanten.
AVONDVOORZITTER
Christine De Lille | Lector en Professor Innovation Networks bij de Haagse Hogeschool en TU Delft.
Customer delight centraal stellen in je organisatie door concrete acties in de dagelijkse praktijk van medewerkers: Christine geeft inzicht hoe je morgen al kan starten.