Draag bij aan een klantgerichter Nederland

Sitemap

Inspiratiesessie Customer Engagement door Employee Delight

Design for delightful Human Interaction

De techniek ontwikkelt zich in een duizelingwekkend tempo. De invloed op het klantencontact is enorm. Razendsnel worden klantcontactmomenten digitale ontmoetingen. En de klant? Wordt hij er echt blij van? De technische oplossingen wennen snel. Maar wat nooit went en altijd weer verrast is menselijk contact met oprecht interesse, aandacht en vriendelijkheid. En dat begint intern. Geen Customer Delight zonder Employee delight.

Je kunt je verheugen op enkele praktijkcases waarin op een innovatieve manier gewerkt wordt aan verrassende mens-tot-mens ontmoetingen. We hebben spannende verhalen in de pijplijn van KLM, Koninklijke Gazelle en Vacanceselect, die niet alleen inspireren maar vooral laten zien hoe customer delight heel praktisch elke dag waar te maken is.

Deze Inspiratiesessie is een coproductie met Design Management Netwerk, platform voor design-, brand- en innovatiemanagers. Ontmoet collega professionals en wissel kennis en ideeën uit en verrijk je netwerk! Maak kennis met professor Innovation Networks en bestuurslid van DMN, Christine De Lille, die als avondvoorzitter het (academische) kader aangeeft.

Thirza Schaap | Director Customer Experience | KLM Royal Dutch Airlines
Ze werkt aan een uniek passengers delight programma waarin de menselijke factor het verschil maakt!

Eveline Erkelens | Customer Expert Europe | Vacanceselect
Eveline is Customer Expert bij Vacanceselect Europe met een passie voor digitale technologie. Eveline leidt de digitale customer transformatie bij Vacanceselect Europe op het gebied van customer experience en digitalisering. Eveline heeft een brede kennis om digitale marketing en digitale advertentie-strategieën te vertalen naar Europese contact centers. De strategie voor de komende jaren is dan ook: Go Digital but always stay Human. Hoe en met welke tools Vacanceselect dit doet, deelt zij vanavond met jullie.

Bob van Hulst | Manager Customer Service Center | Koninklijke Gazelle
Een people manager in hart en nieren met een passie voor (meer dan) tevreden klanten! Hij laat ons zien hoe hij met een gezonde doses enthousiasme en humor aan creatieve, vindingrijke en klantgericht teams werkt die het verschil maken voor Gazelle klanten.

 AVONDVOORZITTER

Christine De Lille | Lector en Professor Innovation Networks bij de Haagse Hogeschool en TU Delft.
Customer delight centraal stellen in je organisatie door concrete acties in de dagelijkse praktijk van medewerkers: Christine geeft inzicht hoe je morgen al kan starten.

Aan deze Inspiratiesessie zijn drie PE-punten toegekend! Dit event voldoet aan de gestelde voorwaarden voor PE accreditatie door NIMA

Aanmelden

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Inspiratiesessie Design for human 400x212.jpg

Prijzen

Ticket Prijs
Entree voor Niet-Leden € 195,00

De toegang voor Leden van PvKO & DMN is gratis, Niet-Leden betalen €195,- (excl. BTW) voor het event.

DMN Leden
Registreer je als "niet lid | €195,- en zet bij opmerkingen dat je DMN lid bent. Je ontvangt dan geen factuur voor deze Inspiratiesessie. 

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding gaat u ermee akkoord dat u tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van het event kosteloos kunt annuleren. Mocht u binnen 48 uur voor aanvang het event willen annuleren dan kunt u een vervanger regelen.

Kosteloos kennismaken
Heeft uw bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PvKO? Dan is uw eerste bezoek aan een event kosteloos. 

Deel met anderen