Draag bij aan een klantgerichter Nederland

Sitemap

Inspiratiesessie België: De Human to Human factor maakt het verschil

Aan deze Inspiratiesessie zijn drie PE-punten toegekend! Dit event voldoet aan de gestelde voorwaarden voor PE accreditatie door NIMA

Klanten zijn net mensen. Ze willen gezien, gehoord en begrepen worden. Ze willen aandacht. In een wereld waarin echt klantencontact steeds schaarser en daarmee crucialer wordt, kunnen empathie en mensgerichtheid wonderen verrichten.

Human to Human verruilt een zakelijke houding naar klanten met een persoonlijke band, op basis van oprechte interesse en echte aandacht. Essentieel voor iedereen die succesvoller wil worden in het vinden en binden van klanten.

Welkom bij de Inspiratiesessie met drie verhalen over Human to Human: Graydon, het Rotterdams vervoersbedrijf RET en de Bloedbank Sanquin. 

Wat is hun geheim? Waar lopen zij tegenaan? Hoe borgen zij in hun organisaties dat hun medewerkers met de menselijke factor het verschil maken? Hoe zorgen ze ervoor dat Human to Human elke dag wordt waargemaakt?

SPREKERS

Lesly Broekaart | Projectleider Servicegerichtheid RET

Binnenkomen’ in het hart van haar reizigers vraagt om anders kijken en anders doen. Lesly vertelt hoe RET de leidinggevenden in positie brengt, de frontliners in hun servicegerichtheid stimuleert en hoe klantinzicht helpt steeds verdere stappen te nemen!

Jeroen Donkers | Marketing Manager Graydon
Graydon maakte de laatste jaren een enorme stap voorwaarts op het gebied van digitalisatie. De vernieuwde marketing aanpak (inbound marketing op basis van relevante content en thought leadership) was hierin bepalend. Sinds begin dit jaar gaat Graydon nog een stap verder, door video op allerhande manieren te integreren. Deze H2H aanpak zorgt in combinatie met de digitalisatie voor een enorme groeimotor. Tijdens deze sessie komen er tal van praktijkvoorbeelden aan bod ter inspiratie, die u snel en eenvoudig zelf kan implementeren.

Daphne Laeijendecker | Manager Donorrelaties Sanquin
Ewald Lausberg | Directeur Store Support
Sanquin speelt een belangrijke rol in de medische wereld. Elk jaar geven er 350.000 donors geheel onbaatzuchtig hun bloed of plasma om het leven van anderen te redden. Het is vooral zaak die donors te behouden en nieuwe te werven om de constante stroom van bloed op gang te houden. Hoe? Door onder andere donors een zo goed mogelijke beleving te geven. Daphne en Ewald (zelf ooit afhankelijk geweest van bloeddonaties), nemen u mee op de reis van een bloeddonor, hoe ervaren zij het bloedgeven en hoe kunnen medewerkers in dit proces hét verschil maken?

AVONDVOORZITTER

Monique van den Heuvel  |  Eigenaar Echt Waarmaken 
Leidt u door deze avond. Zij doet dit vanuit haar passie voor mensgerichte organisaties en hoe klantgerichtheidsambities echt waar te maken.


Welkom in Antwerpen!
Twee keer per jaar is PvKO in België actief.
Het zijn extra inspiratiesessies waarin we de klantgericht België willen laten kennismaken met de PvKO community. Uiteraard zijn Nederlandse leden en geïnteresseerden van harte welkom.

MET DANK AAN

Deze sessie is mogelijk gemaakt dankzij de inspanning en bijdrage van Microsoft en Store Support

Aanmelden

U kunt zich nog aanmelden. Komt u ook?

Ja, ik wil mezelf aanmelden

PE-punten

PE punten 238x238.jpg

Prijzen

Ticket Prijs
Entree voor Niet-Leden € 195,00

De toegang voor Leden van PvKO is gratis, Niet-Leden betalen € 195,- (excl. BTW) voor het event.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding gaat u ermee akkoord dat u tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van het event kosteloos kunt annuleren. Mocht u binnen 48 uur voor aanvang het event willen annuleren dan kunt u een vervanger regelen.

Deel met anderen