PvKO Onderwijsdag 2017
Speciaal voor docenten, onderwijsmanagers, aanbieders van onderwijs en iedereen die onderwijs op het gebied van klantgerichtheid, Customer Centricity, Customer Experience, CRM een warm hart toedraagt organiseren we op maandag 30 oktober een ‘onderwijsmiddag’.
We zijn te gast bij Microsoft, die samen met Landgoed Wolflaar, Cayentis en NHTV een PvKO CRM casus rond klantgericht ondernemen mogelijk heeft gemaakt. ’Voor Wolfslaar is klantkennis net zo belangrijk als gastronomie en gastheerschap’.
Naast deze case-presentatie kan je een interactief programma verwachten met o.a. trends op het gebied van CX, Artificial Intelligence en CRM en updates van lesmateriaal op het gebied van klantgericht ondernemen.
SPREKERS
Steven Vlaanderen Oldenzeel | Microsoft
Welkom door Microsoft
Ed Peelen | Bijzonder hoogleraar content marketing Universiteit van Amsterdam
Hoe veroveren CX managers het werkterrein van marketeers?
Theo van der Steen | Customer Experience en Big Data specialist
Hoe op een agile manier klantenfeedback in te zetten om de nps te vergroten.
Presentatie Case Wolfslaar
Een CRM casus rond klantgericht ondernemen met als titel: ’Voor Wolfslaar is klantkennis net zo belangrijk als gastronomie en gastheerschap’. Ton Pinxten, eigenaar Landgoed Wolfslaar trapt af en de case zal inhoudelijk gepresenteerd worden door Marcel Bultink, Lecturer bij NHTV.