Draag bij aan een klantgerichter Nederland

Sitemap

PvKO Onderwijsdag 2017


Speciaal voor docenten, onderwijsmanagers, aanbieders van onderwijs en iedereen die onderwijs op het gebied van klantgerichtheid, Customer Centricity, Customer Experience, CRM een warm hart toedraagt organiseren we op maandag 30 oktober een ‘onderwijsmiddag’.

We zijn te gast bij Microsoft, die samen met Landgoed Wolflaar, Cayentis en NHTV een PvKO CRM casus rond klantgericht ondernemen mogelijk heeft gemaakt. ’Voor Wolfslaar is klantkennis net zo belangrijk als gastronomie en gastheerschap’.

Naast deze case-presentatie kan je een interactief programma verwachten met o.a. trends op het gebied van CX, Artificial Intelligence en CRM en updates van lesmateriaal op het gebied van klantgericht ondernemen.

SPREKERS

Steven Vlaanderen Oldenzeel | Microsoft
Welkom door Microsoft

Ed Peelen | Bijzonder hoogleraar content marketing Universiteit van Amsterdam
Hoe veroveren CX managers het werkterrein van marketeers?

Theo van der Steen | Customer Experience en Big Data specialist
Hoe op een agile manier klantenfeedback in te zetten om de nps te vergroten. 

Presentatie Case Wolfslaar
Een CRM casus rond klantgericht ondernemen met als titel: ’Voor Wolfslaar is klantkennis net zo belangrijk als gastronomie en gastheerschap’. Ton Pinxten, eigenaar Landgoed Wolfslaar trapt af en de case zal inhoudelijk gepresenteerd worden door Marcel Bultink, Lecturer bij NHTV.

Aanmelden

U kunt zich nog aanmelden. Komt u ook?

Ja, ik wil mezelf aanmelden

Prijzen

Ticket Prijs
Entree voor Niet-Leden € 195,00

De toegang voor Leden van PvKO is gratis, Niet-Leden betalen € 195,- (excl. BTW) voor het event.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding gaat u ermee akkoord dat u tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van het event kosteloos kunt annuleren. Mocht u binnen 48 uur voor aanvang het event willen annuleren dan kunt u een vervanger regelen.

Kosteloos kennismaken
Heeft uw bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PvKO? Dan is uw eerste bezoek aan een event kosteloos. 
Het kosteloos kennismaken geldt niet voor bedrijven die technische oplossingen of dienstverlening rondom CRM en Klantgericht Ondernemen aanbieden.

Deel met anderen