Sprekers bij Inspiratiesessie Neuromarketing "De Koopknop voorbij..."
Over de sprekers
-
Karoline Wiegerink
Directeur bij PvKO | Gastvrijheid, de kracht van het persoonlijk contact zijn mijn inspiratiebronnen en vertrekpunten. Deze waarden neemt ze mee in haar rollen van directeur, inspirator, onderzoeker, adviseur, sparringpartner en collega!
-
Pasi Tuominen
Customer Experience Professional, Educator, HAAGA-HELIA UAS ||
Multi-awarded Hospitality Management professional with 15 years of front-line experience developing and launching highly regarded hotels, restaurants, and inspired service offerings around the Europe. My research involves Customer Experience, Future Servicespaces and Brand Reputation Management. I am extremely well versed in social media, with strong knowledge of digital and mobile marketing as well as online and offline customer dialog with a proficiency at integrating all communications into a cohesive and cost effective strategy that meets business goals. I am a polished public speaker with exceptional understanding in conceiving creative ideas for leading consumer brands, and being an expert in social trends, and emerging technologies.
-
Sergio Romijn
Chief Brain Officer & founder Braynz ||
Specialist in beïnvloeding, conversie optimalisatie en merkgroei door neuromarketing. Het brein kent steeds minder geheimen voor de wetenschap. Braynz heeft deze nieuwe inzichten breed toepasbaar gemaakt voor marketeers. Van propositie ontwikkeling tot aan creatie én van onderzoek tot aan optimalisatie. We passen onze kennis altijd met enthousiasme toe! Wij dagen oude assumpties uit met prikkelende nieuwe inzichten uit de (hersen)wetenschap. Een Braynz-idee stimuleert de creativiteit en stuurt tegelijk de conceptontwikkeling. Onze cijfers liegen niet: conversiestijgingen tussen de 30 tot 200%, miljoenen extra omzet en een succesratio van 100%. Een samenwerking met Braynz betaalt zich altijd uit.
-
Walter Limpens
Researcher at Neurensics