
WORDT VERPLAATST - Inspiratiesessie: Customer insights en feedbackmanagement binnen NN
Door logistieke redenen kan deze Inspiratiesessie op 9 oktober helaas niet doorgaan. NN verwelkomt ons nu in februari 2024. De nieuwe datum maken we spoedig bekend.
We zijn te gast bij ons gewaardeerde PvKO lid Nationale-Nederlanden en krijgen een inkijk in de manier waarop zij Customer insights en feedbackmanagement organiseren. Wat gaat goed? Waar zijn ze trots op en waar lopen ze tegenaan?
Luister naar en ga in gesprek met NN-research over deze en meer vragen.
- Hoe organiseer je inzichten en feedbackmanagement binnen een grote organisatie als NN?
- Wat is er voor nodig om alle collega’s te ondersteunen met inzichten?
- Hoe maak je beslissingen écht datagedreven? Wat is ervoor nodig?
- Hoe gebruikt NN tools om collega’s in staat te stellen zélf met onderzoek aan de slag te gaan?
Binnenkort vertellen we meer over de sprekers en het programma! Maar inschrijven voor de sessie kan al.