Sprekers bij Inspiratiesessie: Klantgericht Maatschappelijk Ondernemen - CX with a purpose
Over de sprekers
-
Ine Stultjens
Anderhalf miljoen matrassen worden jaarlijks afgedankt, alleen al in Nederland. Dat is een stapel zo hoog als duizend keer de Eiffeltoren of honderd keer de Mount Everest. Bij Auping zetten ze zich hard in om dat te reduceren. Daarnaast heeft het Deventerse maakbedrijf zich opgeworpen om mondmaskers te maken in Coronatijd en haalde het ook het nieuws door de geboden coronasteun van de overheid uit eigen beweging terug te storten. Ine Stultjens, hoofd Marketing & Communicatie bij Auping, vertelt: “Als maakbedrijf hebben we de verantwoordelijkheid voor de toekomst én voor de wereld om ons heen. Daar zijn we ons altijd van bewust geweest. Het zit in ons DNA.” Hoe dat komt, wat zij doen om de maatschappelijke drive aan de klantbeleving te koppelen en wat het oplevert, daar vertelt Ine graag meer over.
-
Karoline Wiegerink
Directeur bij PvKO | Gastvrijheid, de kracht van het persoonlijk contact zijn mijn inspiratiebronnen en vertrekpunten. Deze waarden neemt ze mee in haar rollen van directeur, inspirator, onderzoeker, adviseur, sparringpartner en collega!
-
Marieke Heemskerk - Zondag
Marieke is Head of Customer Experience bij HEINEKEN Nederland. Samen met haar team is ze verantwoordelijk voor het brouwen van een bruisende klantbeleving bij alle 20.000 Horeca klanten. Deze B2B klanten ontzorgen zodat ze meer tijd en tools hebben voor hun Wereldzaak is wat de Horeca business unit drijft. Centraal staan de ideale klantreis, het beste digitale platform en samenwerkingen met partners. Marieke werkt haar hele loopbaan bij HEINEKEN in supply chain en commerciële rollen zowel in Nederland als in het buitenland.
-
Rob Beltman
Rob is al meer dan twintig jaar actief in het marketingvak, als adviseur, begeleider, docent en onderzoeker en heeft inmiddels honderden organisaties in uiteenlopende branches begeleid bij hun marketingvraagstukken. Ruim 10 jaar geleden richtte hij H3ROES op, een coöperatie van vakidioten uit diverse disciplines, die samenwerken om Nederlandse organisaties (zowel commercieel als not-for-profit) meer klantgericht en maatschappelijk impactvol te helpen ondernemen. Rob schreef een zestal boeken over marketing en klantgericht ondernemen.