Logo

Over Ronde Tafel Online: Hoe de CX Hub klantgerichtheid binnen ING drijft

Ronde Tafel Online: Hoe de CX Hub klantgerichtheid binnen ING drijft

Iedereen binnen ING nog meer #customercrazy maken in mindset, gedrag en klantimpact.. dat is waar de CX-professionals Stephanie Pelsmakers en Jill Van De Keer zich met hun collega’s elke dag voor inzetten. Een uitdagende opdracht in tijden van transformatie, druk op kosten en steeds sneller stijgende klantverwachtingen. De CX Hub is een grensoverschrijdend en bedrijfsbreed initiatief dat zich hier elke dag weer hard voor maakt.

Hoe zet ING de klantgerichte cultuur neer, wat doet de CX Hub en welke impact wordt gemaakt met o.a. CX Metrics en de nieuw ontwikkelde CX Growth Scan? Heel concreet krijg je een kijkje in de keuken van CX Day 2020, een dag waarop meer dan 2000 medewerkers 251 concrete verbeteringen in de klantbeleving hebben gerealiseerd. “Small changes with BIG impact”. De CX Hub toont medewerkers dat klantgericht werken niet moeilijk of tijdrovend hoeft te zijn. Tegelijk heeft CX Day ook een enorme energieboost gegeven in corona tijden.

Schrijf je snel in voor deze Ronde Tafel Online, luister naar de verhalen van Stephanie en Jill, stel je vragen en discussieer mee over jouw uitdaging je organisatie mee te krijgen in CX. 

Sprekers

stephanie.jpgStephanie Pelsmakers (35) startte haar carrière in 2008 bij ING België en maakte in 2014 de overstap naar ING Nederland om haar passie voor digitaal en customer experience te volgen. Haar professionele ervaring is een cocktail van customer experience management, feature ontwikkeling op zowel web als app, data-analyse, marketing en AI expertise. Na 2 jaar succesvolle CX ontwikkeling in haar functie als Chapter Lead Digital Customer Experience, werd Stephanie eind 2018 aangesteld als eerste Customer Experience Lead voor ING Nederland en ondertussen is de CX Hub, die ze is opgestart, ook actief in ING België. De uitdaging: iedereen binnen ING in alle bedrijfslagen nog meer #customercrazy maken in tijden van transformatie, druk op kosten en snel stijgende klantverwachtingen.

Jill.jpegJill Van De Keer (38) werkt 7 jaar voor ING België waar ze zich sinds mei 2020 als Customer Experience Expert in de CX hub inzet om een meer klantgerichte cultuur in de genen van alle medewerkers te krijgen. Haar voorgaande ervaringen als teamleader bij ING Client services en als Product Owner in het digitalisatieprogramma leidden ertoe dat ze zelf een transformatie doorging van inside-out naar outside-in denken. Gaandeweg werd ze een ambassadeur voor klantgericht werken en in haar huidige functie is het  haar fulltime missie geworden iedereen in de onderneming dezelfde wijziging in denken en gedrag te laten doorgaan.

Het topic 'CX Management’' loopt als een rode draad door de PvKO programmering heen. In het voorjaar van 2020 trapten we af met een Inspiratiesessie met bijdragen van Beeckestijn, VodafoneZiggo, ABN AMRO en PebEx. (Zie HIER een terugblik). Gevolgd door twee Ronde Tafels waarin dieper werd ingegaan op de CX Business Case van TUI & hollandnieuwe (Lees HIER TUI en HIER hollandsnieuwe terug). En op 8 december kregen deelnemers een ‘Update CX-Performance Management’ - 6 cruciale thema’s voor een sprong vooruit (Lees HIER terugblik). In 2021 zetten we het thema; Data en waarde gedreven CX verder op.

Aanmelden

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

400.jpg

Prijzen

Ticket Prijs
Entree voor Niet-Leden € 95,00

De online toegang voor Leden van PvKO is gratis, Niet-Leden betalen € 95,- (excl. BTW) voor het event. 

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 24 uur voor aanvang van het event kosteloos kunt annuleren. 

Kennismaken?
Heeft jouw organisatie nog niet eerder een PvKO event bijgewoond? En overweeg je een lidmaatschap? Mail ons en vind uit of je kosteloos kan kennismaken.