Ronde Tafel Online: Waar sta jij op de klantgedrevenheidsladder?
De uitkomsten van de Nationale Klantgedrevenheid Monitor 2020 laten zien dat bedrijven en instellingen op dit moment klanten meer dan ooit centraal stellen en hierdoor de klantgedrevenheid in Nederland verder toeneemt. Dat is goed nieuws!
Voor een verdiepingsslag op de onderzoeksresultaten ben je op donderdag 16 juli van 16.00 - 17.15 uur welkom in een Ronde Tafel Online.
Daarin behandelen Blauw Research en PvKO in het eerste half uur de meest opvallende inzichten, zoals:
- Wat zijn de belangrijkste uitdagingen tijdens de COVID-19 pandemie?
- Welke sectoren scoren goed?
- En nog belangrijker: hoe kom je een fase verder op het gebied van klantgedrevenheid in deze bijzondere tijden?
Daarbij geven we natuurlijk een aantal inspirerende voorbeelden uit de praktijk. Het tweede half uur gaan we aan de hand van prikkelende stellingen met elkaar in gesprek en beantwoorden we je vragen! Bepaal waar jij en je organisatie staan op de klantgedrevenheidsladder en neem inzichten en tips mee op weg naar jouw klantgerichtheids maturity.
Schrijf je in om de volgende stap te zetten richting klantgedreven succes!
Wees er wel snel bij, want er is maar plek voor 15 deelnemers!