Draag bij aan een klantgerichter Nederland

Sitemap

Ronde Tafel Online: Doorpraten over de CX Business Case

Is de CX Business case een simple Excel Exercitie of een echte Game Changer? Het aantonen van de waarde van CX levert veel stof tot nadenken en discussie!

Mooi dat steeds meer kan! Maar hoe zinvol is het? De online Inspiratiesessie van 13 mei levert een reeks inzichten op. Praat hierover door in een kleinschalige setting en deel jouw verhalen en ervaring. Marieke Verbossen, CX Reporting & Performance Manager Benelux bij TUI bijt het spits af met haar verhaal over de NPS Business Case van TUI.

marieke.jpegMarieke Verbossen (CCXP) is als Performance & Reporting Manager binnen TUI verantwoordelijk voor het generen van klantinzichten voor zowel België als Nederland. Met ruim 10 jaar werkervaring in het Customer Experience domein in diverse functie, maar altijd met een data gedreven inslag en een focus op medewerker-, dan wel klantonderzoek bij Metrixlab, KPN & Landal GreenParks. Inmiddels is zij 2,5 jaar werkzaam bij TUI en daar verantwoordelijk voor de opzet van CX KPI dashboards & rapportages, data-driven CX en de doorvertaling van de voice of the customer naar business cases.

Aanmelden

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

400 - 27 mei.jpg

Prijzen

Deze Ronde Tafel is exclusief voor PvKO leden.

Deel met anderen