Draag bij aan een klantgerichter Nederland

Sitemap

Inspiratiesessie Waardemanagement in de voedingsketen (B2B)

Op 7 oktober ontmoeten we elkaar in Veghel voor een live bijeenkomst. In het food-centrum van Nederland storten we ons op de klantgerichte B-to-B voedingsketen. Wat kunnen we van deze sector leren; waar de samenwerking in de keten gaat om waardecreatie en duurzame voedsel economie en die enorm onderhevig is aan macro-economische ontwikkelingen, zo ook de gevolgen van de huidige (economische) crisis.

We starten met het verhaal van een van de grootste Nederlandse Cateraars, de Vermaat Groep. Hoe spelen zij in op snel veranderende eisen van hun corporate klanten, die hun werknemers willen faciliteren in gezonde keuzes, vega-diëten, duurzame producten met steeds variërende assortimenten. Hoe zorgen zijn dat het klantbelang door de hele organisatie verweven is en hoe maken ze samen met hun partners het verschil?

Hoe ziet dan de ketensamenwerking van toeleveranciers eruit? Sligro Foodservice bedient naast bedrijfscatering een breed pallet aan klanten, van institutionele, horeca, tankstations en mkb’ers. Zij  investeren actief in de verbinding met de klant. Met hun Inspiratiecentrum ZIN helpen ze hun klanten voor ‘the next level’ in voeding te gaan? Welke insights helpen om hun professionele klanten elke keer een stapje voor te zijn? Naast productinnovatie speelt hier de menselijke factor speelt in deze b2b wereld een belangrijke rol.

En als duurzaamheid en circulariteit de norm wordt geeft dit kansen voor een nieuwe sector: die van de voedselhergebruik. We zijn te gast in de Verspillingsfabriek die ‘afgekeurde’ groenten tot smaakvolle soepen, sauzen en stoofpotten verwerkt. Hoe sluiten ze dit zo veel mogelijk aan bij de klantbehoefte? Het hebben van een ‘duurzame’ relatie met klanten is hierbij van groot belang!

We gaan voor een live sessie, die aan de – dan geldige voorschriften over social distancing– voldoet. Schrijf je in en we houden je op de hoogte van het format.

SPREKERS

christian.jpegChristian Oudijk | CCO | VERMAAT
Welke elementen zet VERMAAT in om het verschil te blijven maken bij haar klanten en prospects. Hoe zorgt VERMAAT ervoor dat het klantbelang door de hele organisatie heen optimaal gediend wordt en onderdeel blijft van een cultuur. Welke samenwerkingsvormen onderhoudt VERMAAT in de keten om het verschil bij haar klanten te kunnen blijven maken. Hoe blijf ik relevante waarde creëren in de keten en welke ervaringen in de keten, vallen hierbij op.

Hanna.jpeg

Hanna Polman | Manager Customer Solutions | Sligro Food Group
Hoe zorgt de Sligro ervoor om vandaag en morgen relevant te blijven voor haar klanten. Welke elementen doen ertoe in de nabije toekomst. Welke rol speelt de kwaliteit van de relatie hierbij en hoe zorgt de Sligro ervoor dat de eigen mensen in staat blijven een optimale klantrelatie op te bouwen en onderhouden. Welke keuzes horen hierbij ook in de relatie Sligro en VERMAAT. Hoe en wanneer zorgt de Sligro voor het vinden van de juiste producten en services om meer dan relevant te blijven voor haar klanten. Ook hier; hoe blijf ik relevante waarde creëren in de keten. Welke ervaringen in de keten vallen de Sligro op.

ERIC.jpeg

Eric Habraken | Manager Foodservice & Foodretail | De Verspillingsfabriek
Hoe krijgt De Verspillingsfabriek haar duurzaamheidspropositie verkocht in de keten. Wanneer wordt het als toegevoegde waarde ervaren? Hoe belangrijk hierbij is het hebben van een “duurzame” relatie met je klanten en wat definieert een duurzame relatie, welke elementen zijn hier van belang. Welke samenwerkingsverbanden moeten hiervoor opgetuigd.

Aanmelden

U kunt zich nog aanmelden. Komt u ook?

Ja, ik wil mezelf aanmelden

400 juni.jpg

Prijzen

Ticket Prijs
Entree voor Niet-Leden € 195,00

De toegang voor Leden van PvKO is gratis, Niet-Leden betalen € 195,- (excl. BTW) voor het event.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van het event kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang het event willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.

Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PvKO? Dan is je eerste bezoek aan een event kosteloos. 

Neem een relatie mee 
Nodig een relatie uit voor de PvKO bijeenkomst. Het eerste bezoek is een vrijblijvende kennismaking.  

Deel met anderen