Draag bij aan een klantgerichter Nederland

Sitemap

Inspiratiesessie Customer Insights en Metrics

Op elke touchpoint de NPS uitvragen gaat in de richting van ‘klantje pesten’. En wat doe je daar dan feitelijk mee? Roept ook in jouw organisatie het daarbij automatisch grijpen naar voor de hand liggende prestatiemaatstaven als NPS weerstand op? De consument wordt enquête-moe.

Ook intern kan de NPS negatieve reacties oproepen; aangezien de NPS al snel gekoppeld wordt aan customer service.

Is het niet verstandiger en meer effectief om naar alternatieve manieren van klantinzicht te grijpen: tekstmining, speech-analytics, (open source) data, gedragsanalyses die tot waardevolle inzichten leiden. En hoe vang je emoties eigenlijk in cijfers?

Belangrijker nog is de vraag hoe vanuit de verkregen inzichten tot actie te komen?

Aanmelden

U kunt zich nog aanmelden. Komt u ook?

Ja, ik wil mezelf aanmelden

400 x 212 mei.jpg

Prijzen

Ticket Prijs
Entree voor Niet-Leden € 195,00

De toegang voor Leden van PvKO is gratis, Niet-Leden betalen € 195,- (excl. BTW) voor het event.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van het event kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang het event willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.

Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PvKO? Dan is je eerste bezoek aan een event kosteloos. 

Neem een relatie mee 
Nodig een relatie uit voor de PvKO bijeenkomst. Het eerste bezoek is een vrijblijvende kennismaking.  

Deel met anderen