Draag bij aan een klantgerichter Nederland

Sitemap

Inspiratiesessie De CX Business Case: over waarde …

Aandacht is er volop voor Customer Experience, daar kan geen organisatie nog omheen. Maar wat levert een punt NPS-stijging dan op voor omzet of resultaat onder aan de streep? Zijn er voorbeelden van bewijsmateriaal? Hoe toon ik het aan in mijn organisatie? Er zijn onderzoeken tussen CX en loyalty en engagement, maar heeft het ook een kostenverlagend effect? Aan de andere kant is het ook een lastige klus een lifetime value te becijferen, waar je de investeringen aan CX zou kunnen ophangen.

Kortom: Deze Inspiratiesessie draait over de zin en onzin van CX business cases die de waarde aantonen en  … over welke waarden hebben we het eigenlijk?

Aanmelden

U kunt zich nog aanmelden. Komt u ook?

Ja, ik wil mezelf aanmelden

400 april.jpg

Prijzen

Ticket Prijs
Entree voor Niet-Leden € 195,00

De toegang voor Leden van PvKO is gratis, Niet-Leden betalen € 195,- (excl. BTW) voor het event. 

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van het event kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang het event willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.

Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PvKO? Dan is je eerste bezoek aan een event kosteloos. 

Neem een relatie mee 
Nodig een relatie uit voor de PvKO bijeenkomst. Het eerste bezoek is een vrijblijvende kennismaking. 

Deel met anderen