Draag bij aan een klantgerichter Nederland

Sitemap

Inspiratiesessie Klantgerichte Bruggenbouwers

De weg naar een organisatie die tot in de haarvaten klantgedreven en customer centric is, is niet voor elke organisatie vanzelfsprekend. Silo’s en oude mechanismen doorbreken en beslechten, in alles wat je doet de klant centraal stellen. Hoe elimineer ik zaken die klantgerichtheid belemmeren?

Samenwerken is een organisatiecapaciteit die ontwikkeld en onderhouden dient te worden… In het nastreven van een continu positieve klantervaring die een winstgevende, goed draaiende organisatie levert. Hoe krijg ik ‘iedereen’ mee in de organisatie?

Deze thema’s staan centraal in de Inspiratiesessie van 12 maart. We krijgen een kijkje in de keuken van het (lopende) transformatieproject van ABN AMRO Verzekeringen. Hoe kantelen zij hun organisatie? Wat komt men in dit traject tegen. Maud Martens, Chief Operations Officer, deelt het eerlijke verhaal van dit project: hoe maken we ons bedrijf toekomstbestendig? Hoe verandert  de rol van leiderschap? Hoe betrekken zij medewerkers en: heb je na de transformatie al je managers nog wel nodig?

We hopen je te zien op 12 maart! En … nodig eens een collega of zakenrelatie uit voor deze sessie. Het is een onderwerp dat breed binnen organisaties speelt en waar je veel learnings uit kunt trekken.

Sprekers

MAUD.jpgMaud Martens | Chief Operations Officer (COO) | ABN AMRO Verzekeringen
ABN AMRO Verzekeringen is ruim een jaar bezig met de culturele transformatie. Met zeshonderd medewerkers is dat niet iets dat je zomaar doet. Het gaat om een verandering van de mindset. "Om de cultuur te veranderen is het als bedrijf belangrijk te weten waar je nu staat: wat zijn nu de heersende opvattingen die ons gedrag bepalen? Vervolgens is het belangrijk net zo expliciet te formuleren welke cultuur je wilt neerzetten met elkaar. Daarbij hoort ook hoe jouw gedrag als leider daaraan kan bijdragen". In haar presentatie vertelt Maud Martens, COO van ABN AMRO Verzekeringen hoe zij dit organiseert en vormgeeft.

BJ.jpegBerend-Jan Rietveld | Head of Passenger Experience | Royal Schiphol Group

Aanmelden

U kunt zich nog aanmelden. Komt u ook?

Ja, ik wil mezelf aanmelden

400 def def maart.jpg

Prijzen

Ticket Prijs
Entree voor Niet-Leden € 195,00

De toegang voor Leden van PvKO is gratis, Niet-Leden betalen € 195,- (excl. BTW) voor het event.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van het event kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang het event willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.

Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PvKO? Dan is je eerste bezoek aan een event kosteloos. 

Neem een relatie mee 
Nodig een relatie uit voor de PvKO bijeenkomst. Het eerste bezoek is een vrijblijvende kennismaking.  

Deel met anderen