Logo

Sprekers bij Ronde Tafel België: Een klantgerichte cultuur in uw organisatie – hoe die elke dag waarmaken?

Ronde Tafel België: Een klantgerichte cultuur in uw organisatie – hoe die elke dag waarmaken?

Over de sprekers

  1. Joost Cottyn

    Joost Cottyn

    Joost Cottyn was jarenlang verantwoordelijke klantentevredenheid bij een grote organisatie. Daar leerde hij de knepen van het vak. Momenteel runt hij zijn eigen bedrijf Tubata. Tubata wil medewerkers inzetbaar houden door hen toe te laten om even in een andere organisatie te werken. Joost organiseert sharing sessies, ondermeer over het thema ‘klantgericht ondernemen’. Hij is tevens trainer ‘klantgerichtheid’ en verzorgt diverse key notes rond dit interessante topic.
  2. Karoline Wiegerink

    Karoline Wiegerink

    Directeur bij PvKO | Gastvrijheid, de kracht van het persoonlijk contact zijn mijn inspiratiebronnen en vertrekpunten. Deze waarden neemt ze mee in haar rollen van directeur, inspirator, onderzoeker, adviseur, sparringpartner en collega!
  3. Klaus Marien

    Klaus Marien

    Passionate about customer experience. Specialties: Customer experience management, customer retention marketing, social media strategy, conversation management, digital marketing, experience design, creativity, problem solving.

Aanmelden

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

400 x 212.jpg

Prijzen

De toegang is alleen voor opdrachtgevers met vestiging in België.

Niet leden = € 195,- (wordt gerestitueerd bij een lidmaatschap voor de 2e helft van 2019.)

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van het event kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang het event willen annuleren dan kan je een vervanger regelen.