Logo

Over Ronde Tafel België: Een klantgerichte cultuur in uw organisatie – hoe die elke dag waarmaken?

Ronde Tafel België: Een klantgerichte cultuur in uw organisatie – hoe die elke dag waarmaken?

België elke dag nog klantgerichter maken, dat is de missie van de initiatiefnemers van PvKO België. Naast klantinzicht, focus op waardecreatie en customer experience is een klantgerichte cultuur een van de belangrijkste bouwstenen van een klantgerichte organisatie. In een volwassen klantgedreven organisatie is iedereen doordrongen van ‘de klant centraal’, de drive om de klant altijd en overal in het middelpunt te stellen. Hoe zorgt uw organisatie ervoor dat customer centricity in de DNA zit en elke dat wordt waargemaakt?

Hier gaat deze Ronde Tafel over, waar we – heel toepasselijk – te gast zijn bij het NMBS Experience Center ‘Klant Centraal’ in Brussel. In deze kleinschalige ontmoeting wisselen korte presentaties van onder andere NMBS en Tubata een discussies over uitdagende vragen rond het thema ‘klantgerichte cultuur’ elkaar af. U bent welkom uw eigen uitdagend vraagstuk rond dit thema  mee te nemen naar deze bijeenkomst van vakgenoten. 

Geïnteresseerd in dit Ronde Tafel gesprek over wat wel of niet werkt voor een klantgerichte cultuur? Hartelijk welkom! De toegang tot de Ronde Tafel is gratis voor Belgische opdrachtgevers aangesloten bij PvKO. Niet-leden betalen 195 € (dat bedrag krijgt u terug als uw organisatie in hetzelfde jaar lid wordt).

Wees er wel snel bij, want er zijn maar 15 plekken beschikbaar!

Aanmelden

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

400 x 212.jpg

Prijzen

De toegang is alleen voor opdrachtgevers met vestiging in België.

Niet leden = € 195,- (wordt gerestitueerd bij een lidmaatschap voor de 2e helft van 2019.)

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van het event kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang het event willen annuleren dan kan je een vervanger regelen.