Draag bij aan een klantgericht Nederland

Sitemap

Thema's 2017

In 2017 staan de volgende onderwerpen centraal:

  1. Leiderschap, verandermanagement en cultuur vanuit passie voor de klant
  2. Innovatie en start ups
  3. Disruptieve business- en verdienmodellen, trends en klant van de toekomst
  4. Verdere verdieping van NPS (per kanaal), CEX en andere klantgerichte meetinstrumenten
  5. Privacy/digitale zelfbeschikking en data driven marketing
  6. Technologie o.a. in relatie tot cognitieve ontwikkeling
  7. Multi-channelmanagement in relatie tot klantgericht ondernemen
  8. Neuromarketing en gedrag

Agenda
Rondom deze thema’s is op de achterliggende pagina’s content te vinden die wekelijks worden voorzien van nieuwe artikelen, papers, presentaties, literatuurtips, etc. De thema's komen ook aan de orde in onze reguliere events.

1. Leiderschap, verandermanagement en cultuur vanuit passie voor de klant 3

2. Innovatie en start ups

 

 

3. Disruptieve business- en verdienmodellen, trends en klant van de toekomst 5

4. Verdere verdieping van NPS (per kanaal), CEX en andere klantgerichte meetinstrumenten 1,2

5. Privacy/digitale zelfbeschikking en data driven marketing 4

6. Technologie o.a. in relatie tot cognitieve ontwikkeling 4

7. Multi-channelmanagement in relatie tot klantgericht ondernemen

8. Neuromarketing en gedrag 4