Draag bij aan een klantgericht Nederland

Sitemap

Testimonials

Alzheimer Nederland gaat dementie voorkomen of genezen. Tot het moment dat we dat gerealiseerd hebben, maken we ons sterk voor hulp die de levenskwaliteit van mensen met dementie en hun omgeving verbetert. Hierbij willen we zoveel mogelijk krachten winnen en verbinden. Kennis opdoen, uitwisselen en met mensen sparren die hier ook dagelijks mee bezig zijn, is voor ons de reden om lid te zijn van het PvKO.
- Rens van Loon, Marketing database specialist, Alzheimer Nederland
Ik vind de bijeenkomsten echt heel inspirerend en inzichtgevend. Ik kom er altijd met concrete en praktische kennis en voorbeelden vandaan. Het concept van PvKO is ijzersterk en ik vertel dat ook aan iedereen: Wetenschappelijke spreker: hoe zit het echt? & Concreet voorbeeld uit de praktijk. Soms bestaat deze zelfs uit twee verschillende sprekers: uitvoerende (bijv. reclamebureau) en klant. Vasthouden!
- Tjomme Reeringh, Bedrijfsredacteur, VvAA Groep B.V.
Weet ook de zachte bedrijfskundige inzichten te combineren met een klantgerichte aanpak.
- Jan van der Kleij, ABN AMRO Bank N.V.
Lekker bezig
- Marc la Chapelle, Solutions Manager, CRM Resultants
Op de bijeenkomsten van PvKO word je niet alleen uitstekend op de hoogte gebracht van de nieuwste ontwikkelingen in Klantgericht Ondernemen. Je ontmoet er ook interessante mensen, echte specialisten in CRM, vakgenoten die werken aan de klantgerichtheid van hun organisaties.
- Martin van Dam, Partner, Group7
Ik vind PvKO een interessante kennisorganisatie. Met tal van activiteiten en artikelen kun je als marketeer goed bijblijven op het uitdagende gebied van klantwaarde management. Daarnaast bieden de uiteenlopende bijeenkomsten ideale inspiratie- & netwerkmogelijkheden. PvKO blijft zichzelf uitdagen en verbeteren en daarmee voor de verschillende leden relevant.
- Mark van Heijningen, Marketing Director, SAP Nederland BV
Bij Robeco is klantgericht werken een heel belangrijk onderwerp van gesprek. “Naar buiten kijken” is essentieel om jezelf en anderen, te blijven voeden met nieuwe ideeën die Robeco nog beter in staat stellen om vanuit de klant te denken. Het Platform voor Klantgericht Ondernemen is een van de inspiratiebronnen die ik daarvoor gebruik.
- Catrien Kleinheerenbrink, Market Intelligence Specialist, Robeco
Voor Human Inference is PvKO een zeer geschikt podium om over thema’s als het centraal klantbeeld en Master Data Management van gedachten te wisselen. De input en feedback uit het platform geeft ons meer inzicht in de markt en in klantgericht ondernemen.
- Pascal Lubbe, Customer Services Director, Human Inference B.V.
Het is erg prettig om lid te zijn van een platform dat als doel heeft om Nederland klantgerichter te maken. Wij zijn zelf continu op zoek naar nieuwe mogelijkheden en ideeën om organisaties klantgerichter te maken. Via het platform kom ik in contact met de juiste mensen en bijbehorende organisaties. De bijeenkomsten zorgen daarnaast ook voor de nodige inspiratie en kennis.
- Marcel Rosbergen, Managing Partner, ANNO1974
Klantgericht ondernemen is vooral een kwestie van doen. Platform voor Klantgericht Ondernemen helpt hierbij door uitwisseling van kennis en ervaring. Maar vooral door de persoonlijke dialoog met een diverse groep professionals. Wanneer daar een vonkje overspringt leidt het vaak tot iets moois waar klanten uiteindelijk het verschil van merken.
- Patrick Ruijs, Managing Partner, VODW
Ook bij ABN AMRO hebben we de klant natuurlijk centraal staan. Omdat de ontwikkelingen op dit gebied elkaar snel opvolgen is PvKO bij uitstek hét platform om kennis op te doen & uit te wisselen en daarnaast te sparren met experts die hier ook dagelijks mee bezig zijn.
- Fons Langedijk, Senior Channel Manager, ABN AMRO
Als Klant Ervarings Manager zijn de bijeenkomsten van PvKO zeer interessant. We zijn continue op zoek hoe we het beter kunnen doen voor onze klanten maar ook voor onze interne klanten. De bijeenkomsten van PvKO zijn vooral inspirerend en brengen je in contact met collega’s uit het vakgebied. Voor mij is een bijeenkomst van PvKO geslaagd als het je aan het denken zet en je met nieuwe ideeën terug gaat naar de organisatie.
- Patricia van Eck- Leenen, Klant Ervarings Manager, Aegon