Draag bij aan een klantgerichter Nederland

Activiteiten

PvKO organiseert bijeenkomsten die in eerste instantie primair bedoeld zijn voor de leden. Daarnaast verbinden wij onze naam als branchepartner aan evenementen van andere organisaties indien deze raakvlakken hebben met het thema 'klantgericht ondernemen'. 

Agenda 2014 

Hieronder is een overzicht te zien van onze activiteiten in 2014. Het merendeel wordt georganiseerd door de kernleden van het domein Ontmoeten. 
In het jaarplan staat nader omschreven wat we in 2014 op de planning hebben staan.

Suggesties voor onderwerpen, sprekers of zelf participeren in een van de kerndomeinen? Neem contact op met het projectbureau >

Onderstaande data en onderwerpen zijn onder voorbehoud

Alle activiteiten

  1. mei 13

    Klantfeedback Management in de Customer Journey met Terberg Leasing en Care Autoschade - Kennissessie 13 mei 2014

    Leusden

    Een veel gebruikt instrument is meten van klantfeedback door klanten te vragen naar hun ervaring met diensten van allerhande aanbieders. Maar wat nu als verschillende bedrijven de consument willen benaderen, wanneer het voor de klant maar een event is? 

  2. jul 03

    Verrassende bijeenkomst - 3 juli 2014

    Amsterdam ZO

    Tevens ALV en zomerborrel.
    Het programma en nadere omschrijving volgen t.z.t.

  3. sep 11

    Kennissessie - 11 september 2014

    Het programma en nadere omschrijving volgen t.z.t.

  4. okt 15

    PvKO Mastersessie - 15 oktober 2014

    Het programma en nadere omschrijving volgen t.z.t.

  5. nov 06

    Inspiration - 6 november 2014

    Utrecht

    Het programma en nadere omschrijving volgen t.z.t.

  6. nov 25

    Kennissessie - 25 november 2014

    Het programma en nadere omschrijving volgen t.z.t.

  7. dec 17

    Bijzondere bijeenkomst met eindejaarsborrel - 17 december 2014

    Het programma en nadere omschrijving volgen t.z.t.