Draag bij aan een klantgericht Nederland

Sitemap

Kennissessie 10-09-15

Het NPS denken van Nationale-Nederlanden - over inspireren en creëren
Jaap Wilms gaat in op de trends in klantbeleving, hoe daar met NPS op ingespeeld kan worden, en hoe het succesvolle NPS programma van Nationale-Nederlanden voornamelijk gaat over inspireren, stimuleren, provoceren en creëren door te focussen op menselijk gedrag. Vervolgens een reeks korte Ignite sessies waar een grote verscheidenheid aan sprekers langs zal komen die uiteenlopende onderwerpen rondom het NPS programma presenteren.

Diverse vragen aan de sprekers

Welke middelen moet je inzetten om te zorgen dat medewerkers betrokken blijven bij klantfeedback?
Jaap Wilms, Head of Global NPS NN Group

Hoe zou een integraal klantbeeld bij kunnen dragen aan het succes van de NPS?
Marcel Rosbergen, Managing Partner Expoints
Is er een moment geweest waarop je dacht: zo had ik het nog niet bekeken en welk moment was dat?
Marcel Rosbergen, Managing Partner Expoints