Draag bij aan een klantgericht Nederland

Sitemap

Kennis

Eén van de belangrijkste taken van PvKO is het delen van kennis op het gebied van Klantgericht Ondernemen en CRM. Daarvoor heeft PvKO een aantal middelen ter beschikking gesteld. Naast het delen van kennis tijdens de maandelijkse events en opleidingen kan binnen de Kennisbank gezocht worden naar interessante papers, artikelen, presentaties en verslagen. Leden van PvKO kunnen ook zelf interessante content delen.

CRM, crowdsourcing, crowdfunding, big data, net promoter score, gamification en Customer Service zijn voorbeelden van onderwerpen waarover binnen de kennisbank informatie is terug te vinden.

Thema’s PvKO 2017

Onderstaande thema’s staan centraal bij PvKO in 2017. Interessante content wordt wekelijks toegevoegd aan de achterliggende pagina’s.

  1. Leiderschap, verandermanagement en cultuur vanuit passie voor de klant
  2. Innovatie en start ups
  3. Disruptieve business- en verdienmodellen, trends en klant van de toekomst
  4. Verdere verdieping van NPS (per kanaal), CEX en andere klantgerichte meetinstrumenten
  5. Privacy/digitale zelfbeschikking en data driven marketing
  6. Technologie o.a. in relatie tot cognitieve ontwikkeling
  7. Multi-channelmanagement in relatie tot klantgericht ondernemen
  8. Neuromarketing en gedrag

Agenda
Rondom deze thema’s is op de achterliggende pagina’s content te vinden die wekelijks worden voorzien van nieuwe artikelen, papers, presentaties, literatuurtips, etc. De thema's komen ook aan de orde in onze reguliere events.

Overige kennisbronnen

Naast de kennisbank vind je interessante boeken van leden of recensies van Managementboeken op het gebied van Klantgericht ondernemen of CRM onder literatuur.

Interessant nieuws en onze maandelijkse nieuwsbrieven vind je ook hier. Ontvang je nog geen nieuwsbrief? Maak een account  aan en ontvang hem maandelijks.

Tips op het gebied van klantgericht ondernemen, van onder meer Essent, Univé en Landal Greenparks vind je hier ook.