Draag bij aan een klantgericht Nederland

Sitemap

KCC Congres 2017

KCC 2017 congres 380x270.jpgdonderdag 12 oktober 2017

Perspectief op Klantcontact: Een nieuwe invulling van het KCC

De afgelopen jaren hebben overheden en woningcorporaties veel geïnvesteerd in het verbeteren van hun dienstverlening. De meeste gemeenten hebben inmiddels een doorontwikkeld klant contact center (KCC), frontoffice of telefonisch informatiepunt. Ondertussen wordt verder gewerkt aan toptaken, stroomlijnen van interne werkprocessen, uitwerken van klantreizen en gebruikmaken van standaarden. Maar voldoet het KCC concept nog nu klantcontact een nieuwe invulling krijgt? De 8e editie van het KCC Congres op 12 oktober biedt perspectief op klantcontact: enerzijds door het brengen van inspirerende visies, anderzijds door het delen van uitdagingen, praktijkervaringen en oplossingen. Dit alles met als doel een toekomstbestendig KCC!
 

Inschrijven
Deelname aan het KCC Congres kost € 295,- per persoon. Schrijf  in voor 1 augustus en ontvang € 50,- korting! Bovendien betaalt elke 2e inschrijving van dezelfde organisatie slechts de helft van de deelnameprijs. www.kcc-congres.nl

Keynote Sprekers bieden u een vernieuwende visie en gaan in op actuele trends en ontwikkelingen:



- Als kantelen doordraaien wordt...! - Jan van Ginkel, Gemeentesecretaris / Algemeen Directeur in transitie
- Doe niet moeilijk over klantgerichtheid! - Jacqueline Fackeldey, Spreker, Adviseur en Auteur op het gebied van klantgerichtheid en customer experience, Fackeldeyfinds


WAT HEBBEN WIJ U TE BIEDEN?

- een uniek en branche-specifiek congres over klant contact centra
- top keynote sprekers
- actuele praktijkcases van gerenommeerde organisaties
- interactie met sprekers en vakgenoten
- een leerzame dag in een uitstekende ambiance
- een boeksigneersessie

 

« Terug