Logo

Onderzoek toont aan: klantgerichtheid is een belangrijke verklaring van het financieel resultaat

Customer.pngwoensdag 22 juli 2015 16:00

Door Merel de Koning

PvKO heeft samen met de Rijksuniversiteit Groningen en Cmotions onderzoek gedaan en een meetinstrument ontwikkeld dat over alle deelgebieden meet in welke mate een organisatie klantgericht is en in welke deelgebieden voor de organisatie verbeterpunten liggen.

Masterclass Klantgerichte Organisatie & Positieve Bedrijfsresultaten
Dr. Janny Hoekstra en Prof. dr. Ed Peelen presenteren op 15 september het instrument en alle andere onderzoeksresultaten. Unilever, een van de 150 deelnemers aan het onderzoek, zal presenteren hoe zij op de verschillende onderdelen scoren en geeft zijn visie hierop.
Tot slot een interactieve workshop om zelf te verkennen hoe het engagement met gebruikers en klanten is te vergroten en daarmee bij te dragen aan het financiële resultaat.

Kom naar deze Masterclass op 15 september 2015 bij SAMR in Leusden >

Labels
PvKO nieuws

Reacties op 'Onderzoek toont aan: klantgerichtheid is een belangrijke verklaring van het financieel resultaat'

Geen berichten gevonden

Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.