Logo

Hoe blijf je relevant voor de klant in Tijdschrift voor Marketing

Hoe blijf je relevant voor de klant.pngwoensdag 10 juni 2015 09:39

Door Merel de Koning

Het verslag over onze Boardroomsessie van februari is als artikel verschenen in Tijdschrift voor Marketing.

Gevraagd naar de belangrijkste kwestie waar mee wordt geworsteld, ontstaat al gauw een eenduidig beeld: hoe breng je innovatie nu in de praktijk? Vaak zijn er mooie ideeën, maar die zakken in bij de business, want die wordt – op korte termijn – in de portemonnee geraakt. Kleur bekennen kost moeite en lef; het gaat erom werkelijk te doorgronden van wie je als bedrijf bent en welke rol je speelt in het leven van de klant.

Pagina 1 >
Pagina 2 >
Pagina 3 >

Labels
PvKO nieuws

Reacties op 'Hoe blijf je relevant voor de klant in Tijdschrift voor Marketing'

Geen berichten gevonden

Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.