Logo

Verslag eerste Customerzz Tour

Customerzz Buzz def.jpgwoensdag 03 juni 2015 11:30

Door Merel de Koning

On Tour met Customerzz langs touchpoints met de nieuwe generatie consument, het internet waar de missende achtste laag aan wordt toegevoegd, big data en de smart city. Dat is wat een groep marketeers deed op 29 mei van dit jaar. Als genodigden, VIPS, van Peter Joziasse en Ed Peelen om een eerste ervaring op te doen met Customerzz, een initiatief van PvKO, dat marketeers en ondernemers wil inspireren en helpen met de next generation customers, insights, experiences, business models en strategie.

Ervaringen met Abdellah Dami van BNN-VARA
De Tour begon in de Nieuwe Stad, in Amersfoort, de thuisbasis van PvKO met een gesprek met de nieuwe generatie consumenten. Abdellah Dami van BNN-VARA sprak met hen over hun ervaringen als klant, hun irritaties, hun eisen, de manieren waarop zij verschillen van hun ouders. Ze gaven aan minder als klant te willen worden gezien en meer als mens. Ze willen het snel. Ze willen het wat speelser. Ze willen het transparanter en eerlijker. Ze hebben hoge eisen, vinden ze zelf. En vinden een chatbot waar een mens van vlees en bloed antwoord geeft op vragen, heel persoonlijk. Dit is pas serieus genomen worden en aandacht krijgen, maar het is tegelijkertijd ook weer heel herkenbaar.

Lees hier het hele verslag >

Labels
PvKO nieuws

Reacties op 'Verslag eerste Customerzz Tour'

Geen berichten gevonden

Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.