Logo

PvKO in bijlage FD over Customer Loyalty

Bijlage FD over Customer Loyalty.pngvrijdag 28 maart 2014 10:32

“Als waarde voor de klant en waarde voor de organisatie goed met elkaar in balans zijn, dan leidt dat tot een duurzaam bedrijfsresultaat.”
Dat zegt Maricken Hengeveld, directeur van het Platform voor Klantgericht Ondernemen.

Door Merel de Koning

PvKO heeft als maatschappelijke missie om Nederland klantgerichter te maken. Hengeveld: “Wij benaderen het niet vanuit de IT kant, maar vanuit de strategische verankering binnen de organisatie. Als men geen waarde weet toe te voegen voor de klant, dan zal de klant ook geen waarde toevoegen aan de organisatie. Zo simpel is het. Concreet betekent het dat een goed bedrijfsresultaat zal uitblijven als men niet steeds waarde creëert.”

Voor de totale uitgave met ook andere artikelen van en over leden van PvKO >

Labels
PvKO nieuws

Reacties op 'PvKO in bijlage FD over Customer Loyalty'

Geen berichten gevonden

Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.