Logo

Over Inspiration: Van bricks naar clicks en vice versa - 6 november 2014

Inspiration: Van bricks naar clicks en vice versa - 6 november 2014

Online marketing en verkoop zijn al tijden booming. Alibaba breekt nieuwe records. Maar wat gebeurt er in eigen land?
Verandert er nog wel iets voor bedrijven die al jaren online succes hebben?
En wat doet online met een organisatie die zich van oudsher volledig richt op serviceverlening via direct menselijk contact?

Tijdens deze sessie zoeken we de inspiratie vanuit het ongewone én het gewone.

Addy Oosterom, Director Customer Excellence bij Manutan B.V. vertelt over de nieuwe dingen en de oude dingen die werken (of niet).

Dr. ing. Arie den Boon, verantwoordelijk voor MOOC's* (Massive Open Online Courses) bij de Universiteit van Amsterdam neemt ons mee in de veranderingen die dit teweeg brengt.

Champal Gijzen neemt u mee in de online en offline activiteiten van ArboNed en hun impact op klantgerichtheid. Klanten van arbodiensten willen enkel offline contact, toch? Na de sessie weet u ook het antwoord.

Sven Bally, hoofd e-commerce bij mode-accessoireketen Veritas, vertelt over de noodzaak om te luisteren naar uw klanten en uw verkoopkanaal en producten naar hun behoeften aan te passen. Betrokkenheid is het sleutelwoord en social selling de oplossing. Het gaat erom de vertaalslag te maken naar touchpoints in zowel de digitale als de echte wereld.

Op basis van deze vier inspirerende cases gaan we de discussie met elkaar aan of online de klantgerichtheid bevordert of juist niet. En wat kunnen verschillende bedrijfstakken hiermee?

*Wat is een MOOC?
MOOC staat voor Massive Open Online Course; een online cursus waarvoor iedereen zich mag inschrijven. Deelname is gratis. MOOCs kunnen wel tienduizenden deelnemers hebben.
Video met uitleg wat MOOC is > 

Aanmelden

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Prijzen

Ticket Prijs
Entree voor Niet-Leden € 195,00

De toegang voor Leden van PvKO is gratis, Niet-Leden betalen € 195,- (excl. BTW) voor de bijeenkomst.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding gaat u ermee akkoord dat u tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van de bijeenkomst kosteloos kunt annuleren. Mocht u binnen 48 uur voor aanvang de bijeenkomst willen annuleren dan kunt u een vervanger regelen.

Kosteloos kennismaken
Heeft uw bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PvKO? Dan is uw eerste bezoek aan een bijeenkomst kosteloos. 
Het kosteloos kennismaken geldt niet voor bedrijven die technische oplossingen of dienstverlening rondom CRM en Klantgericht Ondernemen aanbieden.