Draag bij aan een klantgerichter Nederland

Sitemap

Ronde Tafel Self Service functionaliteiten

Kanaaloptimalisatie voor klantencontact staat hoog op de agenda van ABN AMRO. Hoe nog beter aan te sluiten bij de veranderende wensen van de consument? ABN AMRO  gaat hiervoor van primair telefonische ondersteuning naar een click-call-face systeem. Hoe zien de nieuwe  Self Service functionaliteiten er dan uit? 

ABN AMRO zet in op de knowledge base op internet, de chat functie, aanmaken van een E-ticket en pas in laatste instantie bellen met de helpdesk. Hoe beïnvloedt deze nieuwe werkwijze de klantbeleving? Wat is bepalend voor kanaalgebruik en voorkeur?

ABN AMRO gaat graag de dialoog aan met andere bedrijven. Hoe pakken zij de kanaal optimalisatie en Self Service functionaliteiten aan? Hoe doorlopen zij de verander-journey? Welke lessons learned en best practices kunnen worden gedeeld.

Geïnteresseerd om kennis te delen en te discussiëren over dit onderwerp? Hartelijk welkom bij deze Ronde Tafel! Wees er wel snel bij, want er zijn maar 12 beschikbare plekken.

Aanmelden

Geen publieke kaarten beschikbaar. Mogelijk zijn er nog kaarten beschikbaar als u bent ingelogd.

Ja, ik wil inloggen

Prijzen

De toegang is alleen voor opdrachtgevers aangesloten bij PvKO.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding gaat u ermee akkoord dat u tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van het event kosteloos kunt annuleren. Mocht u binnen 48 uur voor aanvang het event willen annuleren dan kunt u een vervanger regelen.

Deel met anderen