Logo

Over Inspiratiesessie Klantgerichtheid op de directieagenda!

Inspiratiesessie Klantgerichtheid op de directieagenda!

Klantgerichtheid, is dat nou een directie-onderwerp?

En hoe zit dit bij De Bijenkorf, energiedirect.nl en AON?

            

Practice what you preach

In de missie en visie van vele organisaties komt minimaal een keer het woord klantgericht voor. Mooi en aardig, want je zou zeggen dat de directie dan ook de focus op de klant altijd ondersteunt…… maar dat kan nog behoorlijk tegenvallen.

Je hoort iedereen in de organisatie roepen: ‘we moeten klantgericht zijn’, alleen draagt de directie dat nog niet als zodanig uit. Dit kan zijn omdat er andere zaken prioriteit hebben, of dat de noodzaak tot klantgericht ondernemen (nog) niet als zodanig wordt ervaren. Toch wil je als organisatie meer vanuit de klant gaan denken en handelen …..

Hoe zet je als medewerker klantgerichtheid hoger op de directieagenda? Hoe zorg je ervoor dat klantgerichtheid in de boardroom wordt doorleefd, het niet een loze belofte is maar in het DNA van de hele organisatie gaat zitten?

In de sessie van woensdag 12 april kijken we naar hoe je klantgerichtheid op de agenda krijgt en houdt bij de directie. Waar kun je beginnen, hoe ga je doorpakken, hoe forceer je zaken en hoe houd je het vast?

Leer van de verhalen van De Bijenkorf, energiedirect.nl en AON!

Drie dappere vakgenoten gingen je voor; zij bewandelden deze bumpy road hand in hand met hun directie. Met tegenslagen…. maar zeker ook met veel succes! Drie topsprekers nemen ons mee in hun aanpak, successen en strubbelingen.   

1. Ankie Straathof - Manager Customer Care & Sales De Bijenkorf
De klant werkelijk centraal stellen binnen de besluitvorming en strategie van de Bijenkorf en daarmee de klantverwachtingen voortdurend weten te overtreffen, dát is de missie van Ankie. De aanpak en ervaringen die Ankie op deze missie ondervonden heeft zijn boeiend en aansprekend tegelijk en leveren de nodige inzichten op.  

2. Richard Korteling - Marketing Director AON
Richard is een groot voorstander van meer klantgericht werken, iets waar een bedrijf als AON nog veel in kan leren en waar ook reeds flinke stappen in worden genomen. Door van de klant te leren en hierin ook de directie intensief te betrekken, weet Richard van AON een organisatie te maken die, met de ondersteuning vanuit de directie, zich steeds meer bewust is van de klantbehoeftes. Hier kan AON weer op inspelen.

3. Ceciel Mulders – Customer Experience Manager energiedirect.nl
Ceciel is Customer Experience Manager binnen Innogy (Essent). Om de Customer Journey zelf te ervaren is ze zelf klant geworden. Alles wat ze meemaakt als klant gebruikt ze in haar verbeterprocessen. Dit deelt ze intensief met het directieteam van Essent, in de hoop dat het opgepakt wordt en door de hele organisatie wordt doorgezet.  

De avond staat onder leiding van Rob Veenman. Als Commercieel Manager Verkoop & Service heeft Rob vanuit persoonlijke overtuiging het klantgericht ondernemen binnen de Rabobank organisatie op de kaart gezet. Hij heeft aan den lijve ondervonden wat er voor nodig is om een klantenvuur aan te wakkeren bij directies. Met zijn ervaring als presentator, dagvoorzitter, dj en tv-maker is Rob dé man om deze inspiratiesessie in goede banen te leiden.

Je kunt je verheugen op een inspirerend event! Schrijf je nu in! Wil je meteen resultaat op de avond zelf en je directeur meenemen? Graag en wees van harte welkom!

Aanmelden

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Prijzen

Ticket Prijs
Entree voor Niet-Leden € 195,00

De toegang voor Leden van PvKO is gratis, Niet-Leden betalen € 195,- (excl. BTW) voor het event.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding gaat u ermee akkoord dat u tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van het event kosteloos kunt annuleren. Mocht u binnen 48 uur voor aanvang het event willen annuleren dan kunt u een vervanger regelen.

Kosteloos kennismaken
Heeft uw bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PvKO? Dan is uw eerste bezoek aan een event kosteloos. 
Het kosteloos kennismaken geldt niet voor bedrijven die technische oplossingen of dienstverlening rondom CRM en Klantgericht Ondernemen aanbieden.