Logo

Over Inspiratiesessie Award winnende klantgerichte cases - 18 januari 2017

Inspiratiesessie Award winnende klantgerichte cases - 18 januari 2017

Laat je inspireren door de succesverhalen van de winnaars van 2016!

ABN AMRO | Goud in de categorie Customer Strategy   NCCA Awards 2016
Van onze klanten onze ambassadeurs maken: dat is de ambitie die wij als Retail-organisatie hebben. Als Contact Center, met ruim 5 miljoen klantcontacten per jaar, speelt het Advies & Service Center een cruciale rol om deze ambitie te realiseren.
Hoe wij dit doen? Door Best-in-Class te zijn in de service die wij als Contact Center dagelijks aan onze klanten bieden. Dit betekent 24/7 bereikbaarheid voor de klant, zowel telefonisch, via mail maar ook met ons Award-winning Webcare team. Daarnaast speelt innovatie en vernieuwing een cruciale rol. Onderwerpen als flexibele capaciteitsplanning, Contact reasoning, Speech Analytics, de toepassing van Artificial Intelligence & empowerment van adviseurs zijn onderwerpen die continu op de agenda staan om de strategie aan te scherpen én te verbeteren. Dit kunnen wij niet alleen: de samenwerking met onze collega's binnen Customer Experience & Digital Banking speelt hierin een cruciale rol.

D-reizen | Meest klantgerichte bedrijf van 2016  Customer Centric DNA Awards
Naast overall winnaar werd D-Reizen ook uitgeroepen als winnaar in de categorie Vakantie. Ruim 12.000 Nederlanders deelden daarvoor hun meningen en ervaringen over bedrijven waar zij klant zijn en beoordeelden hen op klantgerichtheid.

Vakmedianet | Winnaar DDMA Customer Data Award 2016
B2B oriëntatie- en koopprocessen verschuiven voor een groot deel naar online. Uitgever Vakmedianet heeft zich ten doel gesteld deze kennisintensieve (niche) doelgroepen op relevante momenten de voor hen relevante content en oplossingen te bieden. Techniek stelt ons in staat te ‘luisteren’ naar het lees- en koopgedrag van klanten en prospects. Al deze data wordt ingezet om de customer journey van een klant zo optimaal mogelijk te begeleiden met content richting oplossingen van Vakmedianet en adverteerders.

Caren Bouwmeester, Ahold Delhaize | Manager of the Year 2016  CCMA Awards
In een periode van slechts twee jaar heeft Caren Bouwmeester de klantenservice van Ahold Delhaize letterlijk centraal in de organisatie weten te positioneren. Ze heeft het allerbeste laten zien waar ze vol passie mee bezig is. Haar afdeling neemt binnen Ahold nu een centrale plek in als het bij klantcontact gaat om leren en verbeteren.

Aanmelden

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Prijzen

Ticket Prijs
Entree voor Niet-Leden € 195,00

De toegang voor leden van PvKO is gratis, niet-leden betalen € 195,- (excl. BTW) voor het event.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van het event kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang het event willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.

Kosteloos kennismaken
Heeft jouw bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PvKO? Dan is je eerste bezoek aan een event kosteloos. 
Het kosteloos kennismaken geldt niet voor bedrijven die technische oplossingen of dienstverlening rondom CRM en Klantgericht Ondernemen aanbieden.