Logo

Over Wat de consument over klantgerichte organisaties zegt - 22 februari 2016 *extra event*

Wat de consument over klantgerichte organisaties zegt - 22 februari 2016 *extra event*

Wij professionals praten over ‘klantgerichtheid’. Maar wat verstaat de klant daaronder? Op welke momenten ziet, voelt en ervaart de klant het verschil in klantgerichtheid? We gaan het ze vragen!

Maandag 22 februari 2016 organiseren we een extra event In het mekka van de consument: de Huishoudbeurs in RAI Amsterdam. Alle doelgroepen uit alle lagen van de bevolking zijn aanwezig. Rijk, oud, jong, uit Eelde en uit Middelburg. Niet onbelangrijk, de bezoekers geven gemiddeld op een dag 98 euro uit…

We hebben alle faciliteiten om optimaal klantinzichten op te doen. We gaan observeren in de hallen, ontmoeten standhouders en gaan natuurlijk met de bezoekers, de consument zelf, gericht in gesprek.

In groepsverband gaan we aan de slag om specifieke inzichten op te doen rond ‘klantbeleving’. Deze inzichten vertalen we vervolgen weer door naar de strategie van onze eigen business. Wij zullen branche overstijgende groepen formeren om vanuit verschillende referentiekaders (meer) waardevolle en niet voor de hand liggende inzichten te verkrijgen.

De dag zal worden ingeleid door een presentatie van prof. dr. Paul Iske, hoogleraar open innovatie bij Universiteit van Maastricht. Paul zal ons vertellen over de next generation customer en waarom je als bedrijf de klant NIET meer centraal moet stellen. De vraag is hoe je je organisatie dan WEL op een klantgerichte manier moet organiseren.

De bijeenkomst wordt gefaciliteerd door TrueTalk, een organisatie die is gespecialiseerd in het faciliteren in ontmoetingen tussen bedrijven en hun klanten. We gebruiken methodieken uit marktonderzoek en change management en marketing. 

Wat levert het u op?

- Doorleefde kennis over de beleving van ‘klantgerichtheid’, door de bril van de consument.
- Inzicht in de wijze waarop de klant nu echt kijkt naar klantbeleving.
- Kennis van klantgerichtheidsprogramma’s van andere leden van PVKO

Mede mogelijk gemaakt door:

           

  

                  

Aanmelden

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Prijzen

Ticket Prijs
Entree voor Niet-Leden € 245,00

Kosten
Dit event wordt buitenom de reguliere PvKO bijeenkomsten georganiseerd die kosteloos bijgewoond kan worden door PvKO-leden. Desalniettemin krijgen PvKO-leden korting op deelname:

Leden: De toegang voor Leden van PvKO is € 99 excl BTW incl entree Huishoudbeurs en catering.
Niet-Leden betalen € 245,- excl BTW incl entree huishoudbeurs en catering.

Aanmeldingsvoorwaarden
Minimum aantal aanmeldingen: 20. Bij annulering van het programma worden de deelnemers hier uiterlijk 1 februari over geïnformeerd. 

Bij aanmelding gaat u ermee akkoord dat u tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van het event kosteloos kunt annuleren. Mocht u binnen 48 uur voor aanvang het event willen annuleren dan kunt u een vervanger regelen.

Annuleren zonder vervanger
Indien u binnen 48 uur voor aanvang van het programma wilt annuleren en geen vervanger heeft geregeld, brengen wij u het reguliere tarief van € 99,- aan no show kosten in rekening.